31 stycznia 2010

No to...zaczynamy!






Ten blog miał być prezentem ode mnie dla mnie po pierwszej zdanej sesji... A że z natury jestem optymistką, to postanowiłam nagrodzić się już teraz;)

Miejsce to powstało przede wszystkim dla mnie, żeby mieć się gdzie uzewnętrznić, "wygadać", zamieszczać swoje kompozycje ubraniowe, które (od razu informuję) nie są modowym majstersztykiem, poznawać nowych ludzi. Chciałabym tez stworzyć miejsce, do którego będę mogła po jakimś czasie wrócić i zobaczyć jak bardzo (i czy w ogóle) ja i mój styl się zmienia.



Oto ja i to, co lubię:



turbany i kooolczyki:)

















kolory




















dodatki




















szale, chusty, wszystko, co opatula szyje i daje ciepło;)




















To tyle na początek... Chyba sporo czasu zajmie mi oswajanie się z bloggerem. Trzymajcie kciuki!


















2 komentarze:

  1. czesc kochana:* nie mam zamiaru odchodzic;] to takie igranie z wielkimi bloggerkami ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam niecierpliwie na nowe posty, bo zapowiada sie ciekawie

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)