2 lutego 2010

Pierwsze koty za płoty...


...czyli pierwsza typowo szafiarska "sesja" poczyniona przez moją 11-letnią siostrę;)


Nigdy nie podobało mi się połączenie koloru czarnego z brązowym, uważałam je za dwie bazy, które ze sobą po prostu nie współgrają. Dziś postanowiłam jednak pokombinować z zestawieniem ich tak, żeby nie raziło;) Powody były dwa. 1) nie mam ani jednej pary czarnych butów zimowych 2) znalazłam w szafie mamy świetny czarny sweterek. Trzeba było to jakoś zgrabnie razem połączyć i wyszło coś takiego:) Na zdjęciach oczywiście zamiast butów kapcie


Wszystko co mam na sobie (bez wyjątku!) było śmiesznie tanie, a to w zakupach cieszy mnie najbardziej- możliwość upolowania najlepszych okazji, śmiesznie niskich cen. Dlatego też przy opisach ubrań zamieszczać będę ceny, żebyście mogli pośmiać się razem ze mną:)


Jak widać jestem fanką turbanów (pozdrawiam Bastet i Baglady), dlatego wyszukuję wszystkie możliwe chusty. Ta jest najlepsza! Kupiłam ją niedawno w Terranovie za 5,90. Jest gładka, nie ślizga się, a zawiązanie jej na głowie zajmuje 30sek;) (z innymi nie ma juz tak łatwo).


Kolczyki i pierścionek (a raczej 3 pierścionki) to mój wczorajszy zakup- odreagowanie po egzaminie z logiki. Ich zniewalającą cenę ujawnię pod zdjęciami, choć pewnie i tak większość je zna, bo zawitały juz na niejednym szafiarskim blogu;)


Kończę swoje wywody. Idę wykorzystać ten śliczny, słoneczny dzień;)












sweter: Atmosphere (sh-4zł), podkoszulek: NoName (paczka z Australii), spodnie:NoName (35zł), getry: NoName (siostry), chusta: od Babci, chusta na turban: Terranova (5,90zł), kolczyki, pierścionki: Stradivarius (5,90zł, 5,99zł), koraliki: H&M (dawno i tanio), broszka: Terranova (1,90zł), pasek: SH (4zł), brązowa bluza: Troll (19,90zł)












8 komentarzy:

  1. jak tylko się poznałysmy zauważyłam u Ciebie to coś w stylu :D :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę w krk ale tylko na chwile jakie 2 godzinki na rynku bo jedziemy do mysłowic, może znajdziesz dla nas chwilke czasu? :) i mam pytanie może bedziesz mogla mi pomóc:D <Mój chłopak chce zrobic sobie tunel w uchu max 1cm srednicy, i orientujesz sie w tym może, czy mozna odrazu w studiu rozszerzcy do tej wielkosci ucho ? czy trzeba kupic rozpychacz i ryzpychac je? :P pisałąm do kultu ale nie odpowiedzieli mi an to pytanie;/

    OdpowiedzUsuń
  3. prosiłas o przepis na naszyjnik ,więc proszę :))
    potrzebna jest zwykła koszulka trykotowa.Ja na początek odcinam tył od przodu,potem tnie się bluzke najlepiej od dołu na paski,szerokości od 0,5 do 1 cm,musisz sama zobaczyć,które Ci ładne wyjdą.Potem każdu pasek,aby zwinął się w rulonik,musisz chwucić za dwa końce i naciągnąć.Powinien wyjśc rulonik.Potem układasz jak chcesz te ruloniki i łączysz takim samym,wpychając końcówkę najlepiej jakimś drutem lub szydełkiem ,aby końcówki nie było widać :))
    ciekawe ,czy Ci się uda,trzymam kciuki :))
    świetne dredolki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czerń i brąz dobrze ze sobą współgrają. Nie wiem własnie skąd przeświadczenie, że jest inaczej... kolory jak kolory - ciekawie zestawione kroje, dodatki i inne tworzą strój, dlatego też nie warto chyba niczego się bać;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cóż przyznam, że tez czekałem długo na ten musical - po przeczytaniu recenzji nie nastawiałem się na wielkie wow, ale... mnie się podobało - fakt Nikol Kidman wypadła dla mnie najsłabiej, a ma dziewczyna walory głosowe , ale tym razem ich nie wykorzystano. Fragemnty, o których napisałaś tak samo mnie poruszyły :) No i Penelopa... Film to takie troche spagetti bez bazylli, ale zjeśc można ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. swietnie ci w turbanie. dlugo juz masz dredy?

    OdpowiedzUsuń
  7. witm Pania podobnie jak ja poczatkujaca;d
    mam nadzieje ze sie rozkrecisz;d
    i bardzo pasuje Ci image z dredami ;)

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)