26 marca 2010

najlepszy piątek!

Wczorajszy dzień był jednym z lepszych dni, jakie ostatnio mi się przytrafiły;) Spacer z psami i plotki z Paulą dają dawkę najlepszego humoru:) Do tego słońce, przyjemny wiatr i zielona trawa=) nie mogę przestać zachwycać się tą pogodą.


Tekila z kumplem, niczym dwa psiury wracające nad ranem z imprezy
Majka, pies Pauli, udaje, że jest strasznie groźna i próbuje odgryźć nos amstaffowi


A tutaj juz ja z moją maskotą:) Do tego typowo spacerowy strój, nietypowo w krótkich spodenkach. Zauwazylam, że praktycznie wszystkie zdjęcia są ze spacerów z psem i praktycznie zawsze w kadrze znajduje się Tekila;) Jednak, jak Paula zauważyła, jest to nieodłączna część mojego ubioru i pasuje do mnie najlepiej:) nie ma jak się nie zgodzić.
















podkoszulek: Zaraz (16,90zł), narzuta: New Yorker, spodenki: C&A, reszta znana:)





Tadaaaam! Specjalnie dla Was, wiosenny bonus!


Trudno było zrobić dobre zdjęcie trzymając ciągnącego psa na smyczy, ale nieważne jak, ważne co!:)







1 komentarz:

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)