25 marca 2010

wioosna!!

Spacery z psem o wiele lepiej smakują, kiedy na zewnątrz świeci słońce, pachnie świeżością, trawa robi się soczyście zielona. Oto zdjęcia z jednego z takich spacerów. A na zdjęciach chwalę się moją nową zdobyczą- jeansową kurtką:) Wprawdzie zakup ten praktycznie zrujnował moje finanse, gdyż wydałam na nią ostatnie grosze, ale myślę, że warto było.
Właśnie oddałam się w ręce swego nowego uzaleznienia- czyli szperania na Allegro i...wyszperałam! Zakupiłam pierścionek z H&M, który od jakiegoś czasu przykuwał mój wzrok i korcił niemiłosiernie. Zaoszczędziłam jakieś 10zł, bo na Allegro kosztował 15 już z przesyłką=) Teraz tylko trzeba polecieć do HaMa, żeby wybrać rozmiar.
Zapomniałabym! Opisać jeszcze miałam historię okularów, które mam na nosie;) Kupiłam je w zeszłe wakacje podczas przerwy w pracy, keidy to wyskoczyłam do Rossmana po paczkę chusteczek. Cena 34zł nie odstraszyła mnie zbytnio, uznałam, że takich fajnych taniej nie kupię. Władowałam do koszyka, gdzie wpadło jeszcze kilka drobiazgów. Zapłaciłam, wyszłam...I jakiś tydzień później sprawdzając saldo, zobaczyłam, że kosztowały one 50zł... Cena, którą widziałam na początku była podana...w innej walucie...;/








kurtka: sh(0,90zł), torebka: sh (10zł), chusta: sh (4zł), okulary: Rossman (50zł;/)








6 komentarzy:

  1. To te okulary które miałaś gdy się spotkałysmy? są boskie i głupia cena za takie okulary, ale są swietne! kurtka mi się podoba, a buty próbuje wylicytowac na allegro:D :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale dzięki niewiedzy masz okulary :D
    Zazdroszczę możliwości spacerów w Krakowie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze tak w peesie, pamietam jak pierwszy raz siedziałam na plantach i myślałam, ''kurde ale wygodne ławki'' ;P

    ach i szkoda że nie wspomniałaś o tym co
    Ci przyniósł listonosz:D:P

    OdpowiedzUsuń
  4. jezu, to ta kurtka, śliiiczna. :) nie mogę się doczekać kolejnego spaceru z dwoma wariatkami. niech szybko mija!
    :*
    p.

    OdpowiedzUsuń
  5. Allegro daje nam niesamowite możliwości ;) można wyszperać cos taniej i czasem dużo ładniejsze niż z wyprzedaży, bo często gęsto szkody naprawi allegrowicz (guzik który odpadł choćby) a sklep niekoniecznie. ale oczywiście też negatgywna strona że można dostać kamień czy tam coś niezgodnego z zdj i opisem. 50 zł za okulary to sporo, ja za swoje dałam 3 euro, drugie mam na ... 5 lewa? Zresztą ja tak często gubie okulary, że głupota było by drożej kupować. Kurtawa przefajna, ale pies wygrywa w tej stylizacji :D

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)