21 kwietnia 2010

Hi, I'm Pebbles Flinstone!

Moje Dziś chyba bardzo chce, żeby było mi niemiło. Najpierw dowiedziałam się, że ta okropna chmura pyłu dotknęła również mnie (choć samolotami nie latam) i Amitabh Bachchan odwołał swoją wizytę na krakowskiej Off Camerze. Wielka szkoda, bo od wczoraj zdążyłam się na to spotkanie baardzo nastawić. Aktor ten najbardziej znany jest z roli w "Czasem słońce, czasem deszcz", gdzie (jak zazwyczaj) grał przystojnego, hinduskiego bogacza (bosssko tańczącego!). Potem odkryłam, że stare, poczciwe Philo stało się straszną lumpiarnią...Wszystko jest FE!



Teraz ubraniowo:

Przedstawiam Wam moją małą przyjaciółkę- Pebbles, która siedzi na najlepszym t-shircie jaki kiedykolwiek miałam! Dostałam go kilka dobrych lat temu na Dzień Dziecka od Dziadka i nie wyobrażam sobie, że kiedyś będę musiała się z nim rozstać! Przestanę ją nosić i uwielbiać kiedy rozpadnie się na atomy, a i tak będzie mi jej żal wyrzucać...Marzy mi się więcej Flinstonowych perełek w szafie=))



Zdjęcie okropne, ale tu najlepiej widać koszulkę:








A tutaj Tekili zgubiła się głowa!


T-shirt: Zara, kardigan: NewYorker (ok.30zł), buty: Allegro (wyszły 45zł z przesyłką), TEKILA: Schronisko (bezcenna!)



7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. miało byc uwielbiam syna amitabha:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zabiłaś mnie tą koszulką. Jest fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodki zestaw, i pozytywny. Kolorowo i wiosennie. Śliczny kardigan i w ogóle wszystko ;). Pozdrawiam
    www.szafama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Chcę dodać, że też lubię bollywood, tylko że ja szaleję ze Sharukh Khanem też z Czasem Słońce Czasem Deszcz. ;) :D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna koszulka, Dziadek miał świetny pomysł:)
    Przekazałam Ci wyróżnienie blogowe, o czym rozpisałam się w poprzednim poście:)

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)