19 kwietnia 2010

jestem znów...

Po przerwie, która była mi potrzebna na przemyślenia, analizowanie, przeżywanie,bo to, co się stało dotknęło mnie bardzo. Jednak juz nie o tym. Przynajmniej nie tutaj.


Dziś robię wszystko na raz. Dom przez cały dzień widział mnie tylko chwilę, co teraz odczuwają moje nogi. Teraz znalazłam trochę czasu i wolny komputer (czyt. Mój pracuje), więc próbuję nadrobić: nowy wpis, nowe quizy na facebooku, "Gdyby jutra nie było" po raz setny=) A do tego ciekawa lektura pierwszej encyklopedii, czyli "Nowe Ateny...Mądrym dla memoryjału, idiotom dla nauki", bo przecież koń jaki jest, każdy widzi.

A do tego marzy mi się własny, podręczny fotograf, którego mogłabym sobie wyjąć w każdej chwili z torebki i cyknąłby mi najładniejsze zdjęcia na bloga tego. Niestety fotograf jaki jest- każdy widzi po zdjęciach;)


Nie wiem z kiedy to, znalezione na komórce:

koszula: prezent, spodenki: prezent (cena ze 169 na 19,90 niezła ściema), torebka: Plac na Kazimierzu
A tu już z dzisiaj, straszna ulewa nas złapała w parku. Słów kilka na temat kurtki, przerobionej ostatnio. Służy mi już biedaczka trzy sezony i będzie służyla chyba drugie tyle w nieco stuningowanej wersji. Kupiłam na ciuchach płaszcz najgorszy z najgorszych, na którym było 8 nowiutkich guziczków idealnie pasujących do mojej koncepcji. Zapłaciłam za niego 4 zł. Dla ciekawości dodam, że jeden taki guzik kosztuje ok. 1,80zł. Tak też własnoręcznie (bo ręce Mamy, to jak własne) odnowiłam trochę staruszka=)
Debiutują tez moje Ryboki, najdroższe buty, jakie sobie kiedykolwiek kupiłam. Piszę to nie dla przechwałki, ale dlatego, że zawsze szkoda mi kasy na buty, bo czy tanie, czy drogie i tak się szybko niszczą. Sama się dziwię, że dałam się namówić.

kurtka: C&A+ hand made, tunika: Reserved, buty: Reebok, torba: Adidas, reszta: znana




EDIT: Ahh, przepraszam bardzo. Zapomniałabym! Pozdrawiam serdecznie Bastet, którą mijałam na Floriańskiej=) Aż dziw, że mnie poznałaś, ja zauważyłam w ostatniej chwili=)

4 komentarze:

  1. Jaaaaaaaacie, ja się nigdy nie namówie na drogie buty :P No miałam tego farta że Radek mi kupił adasie na dzień kobiet ;p Świetnie wyglądasz, mam nadzieję że w wakacje się znów spotkamy? :)) buziaki i oczekuj listonosza! ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszula z pierwszego zestawu super :D Luuubię takie. I widzę tam jakąś broszkę ?? Sowa chyba (ale mogę się myyylić :P)- musi być śliczna.

    Co do reeboków mam taki model, tylko pomarańczowe (takie mega rażówiaste). Dość szybko mi się zniszczyły, choć szanuję buty.. :( Ale to pewnei też dlatego, że były dość jasne i każdy brudek, obdarcie itd. na nich widać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę fajny zestaw zarówno numer jeden jak i numer dwa:) I 'ringa' masz boskiego !

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz z włosami upiętymi do góry, po prostu cudo!

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)