10 kwietnia 2010

straszny szok!

Miałam dziś opisać wczorajszy koncert w ramach Cracow Reggae Festival... Napiszę tylko, że Bob One wymiótł, Jr. Stress wyjątkowo nie miał swojej energii, UlaAfro miała świetne majtki, o EastWestRockers nic nie napiszę, bo ich wyjątkowo nie lubię.


Teraz jednak chciałam skupić się na wielkiej tragedii, jaka zdarzyła się kilka godzin temu w Smoleńsku. Szok! Ogromny szok, który nie dociera do wielu osób. Do mnie napewno. Polityka nie jest mi szczególnie bliska, Prezydent również, ale to co się stało, śmierć Pierwszej Pary, tylu znaczących polityków. Jest to wprost nierealne...I chciałam napisać więcej, wylać z siebie wszystko. Nie jestem jednak w stanie. Zastanówmy się tylko nad sobą, nad życiem, a w tej sytuacji przede wszystkim nad Polską i polską polityką, czy tak na prawdę musimy się ze wszystkim nie zgadzać, wszystko traktować prześmiewczo i negować?...


Dodam tylko, że dzisiaj, właśnie w tym momencie rozpoczął się pogrzeb mojej Cioci....

Straszny dzień!


2 komentarze:

  1. tak, to starszne i nieprawdowpodone..
    i to akurat w dniu moich urodzin..:(

    OdpowiedzUsuń
  2. To na pewno duży wstrząs dla wszystkich Polaków, bez względu na ich poglądy polityczne. To okropne, że takie "fatum" wisi nad tamtym miejscem. 70 lat temu Katyń, teraz to. Trudno o tym cokolwiek pisać.. :(

    P.S. Na szczęście mieszkam w niewielkim mieście i jeszcze nie widziałam nikogo w takich legginsach.

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)