26 kwietnia 2010

przesadzona landryna=)

Uwaga! Dzisiaj będzie pastelowo, kolorowo, czyli śmisznie=) Troszkę przesadzona landryna powstała ze mnie w wyniku niemocy twórczej, co objawia się głównie niezadowoleniem z siebie, a co za tym idzie wszystko jest złe/niepasujące/za krótkie/za luźne....

Jako troszkę przesadzona landryna powyginałam się troszkę przed deską do prasowania, gdzie leżał aparat bawiąc się przy tym przednio. Jak dobrze, że w końcu nie zdecydowałam się nagrać swoich dzikich pląsów do wyimaginowanej muzyki (a przez chwilę rozważałam mozliwość zostania-czy też stanięcia się- nową gwiazdą you tube'a) Tak, tak było miło pięknie, śmiesznie, słońce-jak widać- obecne, niebieskie niebo...ale nie o tym, nie o tym... =)


Ostatnio była niezniszczalna koszulka, dziś jest jeszcze starsza spódnica pamiętająca jeszcze czasy mojego...gimnazjum...czyli jakby niebyło ma już ona 5 lat. trzyma się jeszcze staruszka, wprawdzie ledwo ledwo, ale jeszcze trochę pociagnie (musi!). Ma ona przedziwny krój, po bokach jest dłuższa, z tyłu jest zdziwiania. Uwielbiam ją! Tymbardziej, że po tylu latach użytkowania jej różowy róż sprał się, co dodało jej charakteru.
Reszta całkiem zwyczajna, wyzbierana po kątach i szafach...



Proszę bardzo, moje najbardziej ELO zdjęcie=D z najbardziej kochanym pierścionkiem, którego refleksy budzą zachwyt:




To zaś dziwne zdjęcie przedstawić miało grafikę na spódnicy=)


Tutaj obowiązuje dowolna interpretacja: rozbieram się/ubieram się


A tu juz pełen czad w okularach i z psią torbą (też zresztą z gimnazjum)

spódnica: Reserved, top: Terranova (7zł), bolerko i pasek: sh (4zł, 4zł), torba: Diverse, korale i bransoletki: różne sklepy, kolczyki: Floriańska (10zł)

A tutaj powinno się znajdować zdjęcie moich butów, ale na samą myśl o przenoszeniu zdjęcia na sam dół aż mnie dreszcze przechodzą, dlatego pokarzę je kiedy indziej oraz popiszę sobie jakie one sa okropne...






7 komentarzy:

  1. Ukradłabym Ci tę biżuterię!
    Spódnica, jak na taką starowinkę ( ;) ) nieźle się trzyma ;) Ładny ma kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie! Ciekawie i z pomysłem :) bardzo wiosennie, powiedziałabym, że jak na majówkę :D też chcę taką torbę!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne dodatki i nawet nie przeszkadza mi to, że jest ich tak dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super spódnica! :) jest inna, taka wyjątkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. moim zdanie nie wyszło wcale landrynowato

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)