30 kwietnia 2010

w tak zwanym międzyczasie...

Między piwem, a pracą wpadam tutaj dodać ten zwany tak międzyczas. Zwyklak zwyczajny tuż przed efektami naszej wczorajszej sesji, na które czekam z niecierpliwością... moje RajBany za dychę i uśmiech dają mi +10 do lansu
A dzisiaj obudziłam Mojego o 7.30, żeby wylicytował mi na Allegro dwie bransoletki i pierścionek z H&Mu. No i głupolowi się udało- trzy rzeczy za 30zł... Szkoda tylko, że ja najpierw kupuję, a potem dopiero myślę skąd wziąć na to kasę;))





podkoszulek: H&M, spódnica: Atmosphere (Allegro, ok 35zł), korale: hand made, torebka: pchli targ, okulary: Biedronka (9,99zł), buty: Reebok


5 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz moja droga! a okulary mam takie same ;p :*:*:* buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie Ci w tych okularach, no i spódniczka najs :)

    OdpowiedzUsuń
  3. :) Fajnie - mam takie korale - przywiozłam z Zakopanego - tylko w zielonym kolorze! No i spódnica fajna!

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)