25 maja 2010

ŁąkiŁan

Spódnica miała być szara, jest w kwiatki. Moja niekonsekwencja w działaniu kiedyś mnie zgubi. Bo po co mi taka kiecka, skoro nie mam ani jednego gładkiego podkoszulka...No i teraz znowu trzeba będzie coś wygrzebać w mym 4złotówkowym królestwie. Zatem narazie Łąki w zestawie mocno przezielenionym- z legginsami, które mogłabym sobie naciągnąć na twarz (to, ze są na dziecko 170cm oznacza chyba, ze moze się w nich schować...), a do tego baleriny pierwsze od kilku lat, które mnie nie obcierają! Chwała im za to!
Od dwóch dni pobijam wszelkie rekordy wczesnego wstawania. Jest to całkiem miłe, kiedy o godzinie 12 mam świadomość ile rzeczy juz zrobiłam i ile czasu minęło odkąd się obudziłam. Dlatego teraz kończę tą notkę i biorę psiura na spacer...Tylko jak ja ją dobudzę o tej porze 0_o

Z tych dwóch zdjęć sklejcie sobie jak to mniej więcej wyglądało...



A tu podgląd. Ciężko cokolwiek wypatrzeć, ale nie poszczęściło mnie się żadnym fotografem w domu, ani nawet statywem...
sweterek: Atmosphere (sh, 4zł), spódnica: Zaraz (39,90zł), legginsy: H&M (20zł), balerinki: CCC (39zł), kolczyki: Targ, pierścionek: H&M (6,90zł)
a znacie ŁąkiŁan?
Ps. Dziekuję Wam za miłe komentarze=) Tekila tez dziękuje, ale chyba ona dobrze zdaje sobie sprawę ze jest cudem;)
Z ostatniej chwili!: Właśnie sobie przypomniałam, ze jakiś czas temu wysłałam swoje zdjęcia na konkurs u Karoliny. Wchodzę tam i widzę...wyrózżnienie! Bardzo dziękuję, jest mi niezwykle miło=)

3 komentarze:

  1. Łąki Łan znamy, znamy.
    Też zastanawiałam się nad tą spódnicą, ale wybrałam granatową (kosztowała 10 zł mniej, te moje skąpstwo nie zna granic).
    Fajno wyglądasz. :))

    OdpowiedzUsuń
  2. znamy i lubimy :)
    fajna spódnica!

    OdpowiedzUsuń
  3. tutaj jest ta nagroda
    http://grandaja.blogspot.com/2010/04/dziwne-losy-pierscionka-kokardy.html
    ja też się jakoś wielce nie kwapiłam:)więc się nie przejmuj.buziaki

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)