8 maja 2010

na to czekałam!!!!

Nie dodawałam nic, poniewaz czekałam na TE zdjęcia... Czekałam na nie tak długo, że stały się...nieaktualne;)



szczerze mówiąc, jestem zachwycona efektem! Sama sesja była dla mnie naprawdę wielką przyjemnością i relaksem... Nie mogłam zdecydować się, które zdjęcia tu pokazać, najchętniej wrzuciłabym wszystkie, ale ograniczyłam się do kilku. Resztę znajdziecie TUTAj =)

Dziękuję Moskwie, Pani Fotograf=*






























A ubraniowo- sukienka maxi, 37zł wylicytowana na Allegro, gdzie jest ich pełno=)







13 komentarzy:

  1. Świetne!!! Świetne!!! zdjęcia mają magie w sobie! a sukienka jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna sesja! Piękne kolory. Spokój, radość.. Ach. Można się rozmarzyć.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia! a ta sukienka bardzo do Ciebie pasuje!

    www.kot-wariat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcia:) oglądałam ostatnio tę sukienkę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne zdjęcia, piekna modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze zdjęcie jest cholernie boskie. I Twoje włosy..^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę tak świetnej sesji.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam wszystkie szafiareczki <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jej, jakie piękne zdjęcia. Myślałam, że to zdjęcia prosto z magazynu o modzie. Pięknie wyszłaś i masz niesamowite ubrania. Uwielbiam ten etniczny zestaw. Turban wygląda genialnie w połączeniu z tą sukienką! Pozdrawiam!
    www.szafama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne te zdjęcia! Pięknie na nich wyszłaś!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsze zdjęcie bezbłędne.;)

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)