23 maja 2010

nadrabianie + jezioro błoniowe

(te zdjęcia powinny znaleźć się na samym dole, ale mnie trafia coś na samą myśl o przenoszeniu ich tam... no ale- oto jezioro błoniowe...)





Najpierw nadrabianie:

bo były problemy czysto zdjęciowe. Kłótnie ze wszystkimi możliwymi fotografami i chyba z samą sobą też, bo samowyzwalaczem też kicha. Wydusiłam jednak cokolwiek. Bo zestaw piątkowy bardzo przypadł mi do gustu. Mało widać, ale oto on:



bluzka: New Yorker (3,95!), spodenki: C&A (39zł)




A to zdjęcie, z czerwonym, wielkim nochalem to prezentacja moich nowych korali=) Zrobiłam ich ok. 5 sztuk, jeśli ktoś byłby chętny to proszę pisać=)


korale i czapka: hand made


Noi jezioro błoniowe;)

Błonia to wielki trawiasty plac w centrum Krakowa. Miejsce wielu imprez, festiwali, a na codzień miejsce odpoczynku i spacerów z psami. Dzisiaj błonia jednak posłużyły w troszkę innym wydaniu- jako wielkie kąpielisko=) Korzystały nie tylko psy, ale też ludzie. No, przynajmniej ja- jakoże na punkcie wody mam świra;)



spodenki: C&A (39zł), podkoszulek: sh (4zł), łańcuchy materiałowe: hand made, korale: House (9,90zł), pierścionek: H&M (6,90zł), kolczyki: Allegro

7 komentarzy:

  1. jak chcesz dodwać zdjęcia to musisz najpierw dodawać te które mają byc ostatnie ;) ja tak robię na moim blogu ze zdjeciami:* swietne zdjęćia:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę koloru włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja zawsze zdjęcia wrzucam jak napiszę notkę, lądują na górze i biorę wytnij i wrzucam na dół. Chwila roboty, a na początku kombinowałam jak koń pod górę:D
    też mi się bardzo podoba Twój kolor włosów, zawsze marzyłam o rudym

    OdpowiedzUsuń
  4. hej:) widzialam Cie wczoraj na sławkowskiej:)swietnie wygladasz:):):) a pies cudo:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. strasznie podobają mi się Twoje okulary przeciwsłoneczne i kolor włosów;)

    OdpowiedzUsuń
  6. niesamowicie kolorowa i pozytywna z ciebie dziewczyna, Żużu :)

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)