26 maja 2010

wyprowadziłam piżamę na spacer...

...ale musiałyśmy już wrócić, bo nas deszcz złapał okropny. Piżama pomagała mi dzisiaj szukać prezentu dla Mamy, ale nic nie mogłyśmy wymyślić... Piżama to nic innego jak spodnie z H&M-u, na których punkcie oszalałam, ale szaleństwo to szybko mi przeszło, bo po kilku takich spacerach zeszmaciły się okropnie. A towarzyszyły nam dzisiaj ludziki przeróżne i kot przy ognisku- a to wszystko na t-shircie od Pauli=* Żeby mi z niego nie uciekły przykryłam je bluzą, która ważyła całe 2 złote;)

Dzisiaj, z okazji Dnia Mamy poszłam łowić prezent w Galerii Krakowskiej... Po wizycie w kilku sklepach miałam ochotę już tylko usiąść i się rozpłakać. Nic, czym warto obdarować. Najlepszą Kobietę na Świecie. Przy okazji, już resztką sił doczołgałam sie do New Yorker'a. Myśląc 'tak, dziś jest mój dzień! dziś znajdzie mnie jakieś cudeńko za 3,95!' No i nie znalazło...Ale spodnie za 9,95 to chyba tez niezły wynik, co nie?;) Takie, jak chciałam- z gumką w pasie, krój a'la legginsy.







spodnie: H&M (39,90zł), t-shirt: od Pauli=*, bluza: sh (2zł), buty: Reebok

Wczoraj piżama ladnie wyglądala, ale co z tego skoro nic nie widać;)




9 komentarzy:

  1. hehehe fajnie wyglądasz na tych zdjęciach Kochana. :* ja mojej rodzonej matce sprezentowałam bardzo ładną bluzkę i naszyjnik, a mojej drugiej Mamie [Radka mama] kupiłam sól do kąpieli w takim śietnym naczyniu z narysowaną krówką o zapachu jabłka i karmelu! i fasolkę z napisem 'cudowna mama' :D do obu prezentów dołączyłam po kilka cukierków :) zaraz jadę zawieść drugiej mamie prezent :))

    buziaki.:*

    OdpowiedzUsuń
  2. zajebiste te gacie "od piżamy" świetnie wyglądasz, na tej drugiej koszulce jest ta mała z flinstonów?

    OdpowiedzUsuń
  3. powiadasz, że marne te haemowe piżamy? bo ja się przymierzam do jednej takiej beżowej?

    OdpowiedzUsuń
  4. spodnie kapitalne ! ale t-shirt z flinstonów najlepszy ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszcze Ci umiejetności wyszukowania fajnych rzeczy:) w krakowie to naprawde nie lada wyczyn:]
    pozdrawiam
    magda:)

    OdpowiedzUsuń
  6. oczywiscie chodzilo o fajne rzeczy w fajnej cenie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. chwilowo przerwa od blogowania, muszę się uczyć, sesja niestety się zaczęła a ja uwielbiam swoje studia i nie chce zostać wywalona:D
    notka pewnie będzie jak będę miała chwile wytchnienia:D
    a skąd jest ta flinstonowa koszulka? bo jest świetna:) tylko kolor nie mój, w żółtym jakoś mi źle:)

    OdpowiedzUsuń
  8. spodnie za 9.95. proszę, i niech na mnie jutro spadnie takie szczęście!
    świetna koszulka i ta z pierwszych zdjęć, i ta z ostatniego :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)