31 maja 2010

zwyklak House'owy + kolczyki

Miało nie być zakupów! Ale nie mogę. No po prostu nie mogę się powstrzymać, kiedy widzę napis 'Sale%%%', czy też "PROMOCJA". Dlatego bardzo zmartwiła mnie możliwość skorzystania z facebook'owego kuponu do House'a, który pozwolił mi kupić wszyyyystko za pół ceny. Zapowiadało to ponowne zapożyczenia u Mojego, poświęcenie czasu na naukę/sprzątanie/cokolwiek bardziej pozytecznego i wyruszenie do Galerii Zła. Kolejka tak samo spragnionych jak ja wychodziła przed sklep, a w środku niczym w ciucharni. Wszystko porozrzucane, podkoszulki deptane na podłodze, istny sajgon. Jednak nie powiem, znalazłam coś dla siebie i chyba nigdy jeszcze nie zdarzyło mi się kupić dwóch siatek nowych ubrań za jakieś 200zł.

Moje łupy:

  • maxi dress
  • spodnie *3 (w tym jedne z Croppa, który zaoferował jedną rzecz za 1zł)
  • bluzki * 5
  • naszyjniki *4
  • kolczyki

Zatem tak oto kończę ze swym nałogiem. Postaram się skutecznie zwalczyć swój zakupoholizm, zrobić porządek w pokoju (wszędzie ubrania.ubrania.ubraniaaaa)- w tym celu wybieram się na krakowski swap- oraz zabrać się za naukę (hahaha!).

A to zwyklak, czyli wszystko House oprócz butów(Deichmann) i kolczyków (Allegro). Spodnie- 20zł, t-shirt- 9zł




A tutaj jeszcze moje nowe kolczyki. Od góry:
  • śliczne, kwiatowe, delikatna, a zarazem widoczne- prezent od Karoliny za udział w Jej konkursie. Serdecznie dziękuję!
  • Okrągłe złote, czaiłam się na nie już od dawna, ale dopiero przy wyżej wspomnianej promocji się na nie pokusiłam (5zł)
  • Erykah Badu, Królik i Telefon to moje Allegrowe łupy, które uważam za najbardziej udane! Są cudowne! lekkie, pomysłowe... (kazda para: 9,99zł, przesyłka gratis)

6 komentarzy:

  1. o Jezu! Kolczyki z Erykah! Boskie! Muszę je mieć!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaczęłam przeszukiwać allegro :) Podasz link do sprzedawcy? Będę wdzięczna :))

    OdpowiedzUsuń
  3. kolczyki z erykah wymiatają!
    maxi z house'a.. czyżby ta: http://www.sklep.house.pl/odziez-damska_776/sukienka_809/sukienka_31849.html/s/pcreateddate ?
    byłam ostatnio w housie i tylko takie maxi były- wzięłam pomarańczową:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiałam się nad tymi kolczykami - telefonem :) Jednak miłość do "Alicji.." i Tima Burton'a wygrały :D
    Masz bardzo fajny blog i będę tu częściej zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja zapłaciłam 70zł:/ ale nie mam w Warszawie drukarki żeby wydrukować kupon więc mi przeszła zniżka koło nosa, i tak była przeceniona, a że dostałam kasę na Dzień Dziecka to wzięłam:) dziś za to przydepnęłam sobie inną maxi i się odpruł niezły kawał:D ale już przyszyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. oo nowy wygląd:)
    co tam, że będziemy się zahaczać, ja dziś wpadłam na nowy superzajebiaszczy pomysł na sukienkę ale chwilowo brak mi funduszy:/

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)