9 czerwca 2010

najlepsze spodnie i reszta dupereli...

Zero pomysłu, co tu dziś naskrobać. Był rodzinny spacerek i 'przymusowe' siedzenie na Plantach, bo nie mieliśmy się jak dostać do mieszkania=)
Uwielbiam ten mały skrawek zieleni tuż przy fontannie, które sprawia wrażenie odciętego od dusznego Krakowa. Można mnie tam znaleźć praktycznie codziennie=)

Spodnie to dawny zakup. Najlepsze, jakie mam! I chyba też najdroższe, ale nie żałuję. Miałam kupić sobie takie drugie, bo w Shivie przez praktycznie cały rok jest wyprzedaż 50%, ale żaden wzór mnie nie urzekł. Chyba jednak czas zadziałać, bo zaniedługo zapewne znowu powrócą do starej ceny.
Buty kupione wczoraj. 'te napewno nie obetrą! a jak obetrą, to chodzę w workach, albo odcinam stopy!'...obtarły skurczybyki;(









t-shirt: Australia, alladynki: Shiva (70zł), buty: nn (50zł), naszyjnik, bransoletka złota, torebka: Orient Express (15zł, 4zł, 10zł), pasek: sh (4zł), okulary: Biedronka (9,90zł), kolczyki: House (5zł)

(sprawdzam, czy tu zagląda i czy się obrazi...=*)


Moje ukochane zdjęcie!!!







16 komentarzy:

  1. Wspaniałe te alladynki! Przepiękne!
    [mnei też wszystkie buty obcierają ;/]

    OdpowiedzUsuń
  2. spodnie cud, miód i maliny ;] i świetne butki :* a prezent bardzo mi sie spodobał i założę je na powrót mojego wielkiego R;)) ;****** buziaki i pozdrowienia dla Kuby i Tekili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodnie mnie urzekły, zwłaszcza kolory.

    OdpowiedzUsuń
  4. mam dwie pary szarawarów z tym wzorem, też je bardzo lubię chociaż jedne wyprałam w pralce i ucierpiały:D
    btw w Warszawie są po 50zł:P
    masz świetne buty, strasznie lubię piptołki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Alla boskie! :D A jaki psiak super. I fajne dredki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. super te spodnie. mnie tez każde buty obcieraja

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow!!! Te alladynki są rewelacyjne :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie spodnie! warte każdej złotówki, też bym takie chciała. ach i buty, skubane - trzeba jakoś przeboleć, bo ładne! super to wykombinowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  9. super gacie. no a wisior to już w ogóle zajebisty! jak fajnie że ceny podajesz, tzn fajne że pamietasz. ja zapominam gdzie co kupione a co dopiero ceny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne spodnie!!! Sama bym sobie takie sprawiła :) Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  11. w Warszawie też nie, buty są z zeszłego roku:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wyglądasz, a ostatnie zdjęcie jest rewelacyjne :D
    Co do maxi dress to jeszcze nie dotarła. Jak tylko ją dostanę w swoje ręce zdam relację :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój Cuks przeszedł się do regionalnego oddziału AMSu (nasz najbliższy w Szczecinie, adresy znajdziesz na ich stronie w zakładce kontakt) i ładnie poprosił. Początkowo nie mięli żadnych na zbyciu, wszystkie powiesili na mieście. Już straciłam nadzieję, aż kiedyś C. znów tam poszedł i tym razem mięli kilka po dostawie i po prostu mu dali jeden :P Bez większych problemów. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne spodnie, niesamowicie ciekawe i oryginalne :) Pasują Ci do koloru włosów. Etnicznie i letnio! :) Uwielbiam też Twoją biżuterię !

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyłączam się do grona osób, które wszystkie buty obcierają ;)

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)