8 czerwca 2010

olaboga znowu house!...

Powinno mnie tu nie być...Powinnam sie uczyć...Pisać prace zaliczeniowe...Zdobywać xera, notatki, konspekty...Ale nie! Krążę wokół jak sęp i przysiadam co chwila, aby popatrzeć co w internetowym świecie słychać. Facebook i blogspot powinni ponieść konsekwencje za odciąganie człowieka od rzeczy ważnych i najważniejszych. Notka ta ma działać jako kuracja- napiszę, dodam i chociaż na chwil parę zniknę, czując się spełniona=)
Dlatego takie nic. Wszystko z house'owych przecen, które echem będą odbijać się zapewne przez czas dłuższy=)
Zdjęcia samowyzwalacz, zazdroszczę Wam fotografów u boku. Moi, kiedy już dadzą się namówić na kilka zdjęć, obrażają się wielce kiedy powiem "ok zrobiłeś 5 zdjęć, ale dlaczego nie powiedziałeś mi, że stoję w cieniu i nic nie widać/ale dlaczego na żadnym nie ma moich nóg??". Postanowiłam się nie prosić i kombinować samej=)



t-shirt, spodnie, naszyjnik: House (10zł, 15zł, 5zł), pierścionek: h&m (6,90zł), bransoletki: różności


8 komentarzy:

  1. ślicznie ułożyłaś włoski :)
    Fajny wisior :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jej mam to samo! i z nauką (cholerny facebook!) i ze zdjęciami! to ja wracam zakuwać, powodzenia:)
    naszyjnik jest cudny, i ta cena!

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda ze spodni nie widac za bardzo;/ wydaje mi sie ze to bardzo fajne marchewy na ktorych punkcie ostanio mam bzika:):)
    pozdrawiam
    magda

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog. Prowadzę podobny :) Wpadnij www.joanna-frankiewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. masz kapitalne włosy, niedosc ze rude to jeszcze powykrecane;) aż zaczęłam tęsknic za moimi kiedy były długie, bo wygladały podobnie, ale cóż jakoś sie nie daja zapuscic;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świeeeetnie tu wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)