16 czerwca 2010

palpitacji serca...+ nie wchodź, bo zdjęcia niefajne

...dostałam, kiedy weszłam w głąb HaeMu... Że niby wielkie promocje, wszystko niby tanie, pełno czerwonych prostokątów z liczbami, które mają głosić, że jest tam najtaniej na świecie... I straszna kupa. Aż tu nagle widzę ją! Tą, koło której przechodziłam tyle razy z cichym westchnieniem... Wiecie jak to jest: pot na czole, płytszy oddech, krok przyspieszony, ale nie na tyle, żeby uznali mnie za wariatkę i rzucam się ku niej z nadzieją...Nad nią wyżej opisany prostokącik "40zł"...na niej taki sam, tylko mniejszy wołąjący "30zł"!...Reszty historii opowiadać chyba nie muszę. No przylepiła mi się do rąk, nie chciała mnie opuścić, a mnie to było na rękę...A że bardzo towarzyska jest to pociągnęła za sobą sandały (jak mnie te kilka paseczków obetrze, to nie ręczę za siebie!), trójpak majteczek kolorowych i czapę z myszką miki dla Mojego, nad którą jęczał kilka razy...I tak oto poszliśmy sobie całą gromadą do domku i jesteśmy razem bardzo szczęśliwi, a na moim koncie nic nie ciąży- mozna powiedzieć, że zapewniłam mu wolność i swobodę;) Ah jak ja lubię sprawiać radość. Ahh...ale ze mnie głupek. o maxi chodzi przecież!=)



Za zdjęcia serdecznie przepraszam.

8 komentarzy:

  1. kurde, wiedziałam że nie tylko ja się na nią pokusiłam;) i jaka kupa ja sobie sporo rzeczy kupiłam:) no dobra różowych więc może nie Twój kolor ale za dyszkę były:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaa... Maxi. Świetnie wyglądasz. Strasznie fajne włosy masz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nienawidzę Cię! przez Ciebie jutro lece na zakupy! żeby tylko w centrum była taka kieca, proszę:)
    świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. włosy i serduszko :)) ah,...

    OdpowiedzUsuń
  5. Maxi jest piękna, ale pokaż ją kiedyś bez swetra! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hah! już kupiłam! jestem jak najbardziej za:) i z hałsową też możemy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. o, jak u kiwaczka:) jak ja wam zazdroszczę buszowania po wyprzedażach, całą siłą woli się powstrzymuję, by nie wybyć do HM

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)