22 czerwca 2010

tytuł bez tytułu

Wróciłam na chwilkę. Ostatnio czasu brak. Praca- nauka- egzamin- praca- egzamin... Dopiero dzisiejszy dzień pozwolił mi trochę odetchnąć. Teraz już będzie spokojniej, dałam radę (prawie) ze wszystkim. Przyleciał mój kuzyn z Australii. Mam nadzieję, że spędzi w Polsce fajne wakacje.

Przy obrazie Dudy- Gracza z wystawy poswięconej Chopinowi.


Kamizelki szukałam długo, długo... ważyła całe 6zł;)


bluzka: sh (4zł), kamizelka: sh (6zł), chusta: sh (2ł), spodnie: NewYorker (9,95zł), buty: Allegro (ok.30zł), kurtka: Allegro (99zł), torebka: sh (10zł), kolczyki: Allegro (9,90zł)


8 komentarzy:

  1. Kolorowa chusta świetnie współgra z Twoim kolorem włosów. Podoba mi się bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Za legginsy dałam 29 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, mam podobne zamieszanie. Praca i egzaminy mnie dobijają :/ za to Ty wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie fajne radosne fotki:)
    mnie już nic nie dobija, koniec!

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza kombinacja,tylko te butki...niepotrzebnie Cię skracają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Żużu moja kochana nie zdążyłam spisać numerów tego chama
    ale wolałabym go dopaść osobiście
    ah gdyby to był osobowy to byłam tak wkurzona że dogoniłabym frajera i pierdzielnęła moim pięknym parasolkiem w jego szybę
    a potem jakby mnie podał do sądu to i tak by mnie uniewinnlili za działanie w afekcie

    OdpowiedzUsuń
  7. "ważyła całe 6zł;)" hahaha ;)

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)