18 lipca 2010

"Trudne" alladynki

Ania ma dar do utrudniania sobie życia. Ostatnio oszalała na punkcie spodni, które dumnie prezentowała jedna z pań na Targu Żydowskim i postanowiła okrutnie odgapić i zmałpować. Był nawet pomysł nastąpnięcia na spodnie tejże dumnej właścicielki w celu destrukcji, który jednak umarł dość szybko, bo może Ania i była zdesperowana, ale swoje zasady ma. No i cóż, latała ta biedaczka powszystkich krakowskich Shivach i szukała czarnych szarawarów w kolorowe, wielkie kwiaty, a znalazła tylko te...No i tu wrócimy do utrudniania sobie życia przez Anię. Bo wiadomo- nie ma tych wymarzonych, trzeba kupić jakiekolwiek. Dopiero w domu zdała sobie sprawę (gorączkowo przegrzebując swoją szafę i szafy Rodzicielki, a nawet 11-letniej siostry), że tak własciwie do niczego one nie pasują i będzie problem! A jak wiadomo, najlepsze są pomysły najprostsze, więc jeden, jedyny czarny, gładki podkoszulek jaki Ania posiada, został przypisany tym oto dupozwisom i zestaw ten został zaaprobowany przez Anię jako jeden z ulubionych. Problem zażegnany. Amen!


Oto i one=)










alladynki: Shiva (30zł), t-shirt: House (10zł), buty: deezee (39zł), torba: Targ Żydowski (70zł), naszyjnik: House (5zł)

A te zdjęcia zrobiłam dziś godzinkę po tych szarawarowych. Trochę nam się Kraków zaniósł szarą chmurką. Nic tak nie uspokaja jak dźwięk kropel odbijających się od dachu po tylu dniach upałów.
















Ps. Dziękuję Wam serdecznie za miłe komentarze!=) Cieszy mnie ogromnie, że mój styl jest przez Was pozytywnie oceniany, a Wasze słowa wywołują uśmiech na mojej twarzy=)





14 komentarzy:

  1. śliczne! i jeszcze ta cena!
    też często coś kupię a potem "cholera a co ja do tego założę"

    OdpowiedzUsuń
  2. Dupozwisy są genialne! Świetnie je skomponowałaś z podkoszulkiem i butami
    A zdjęcia są zachwycająca. U nas na pomorzu wczoraj była taka burza, że drzewa wyrywało z korzeniami :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog!
    Oczywiście dodaję do obserwowanych!
    Jeśli chcesz, równiez możesz mnie dodać!
    Buziaki!

    www.evegore.blogspot.com

    te alladynki są cudowne! sama chcę sobie takie sprawić!

    OdpowiedzUsuń
  4. "Dupozwisy" :D mnie właśnie za ten kolor tak się podobają, a z tą czarną koszulką wyglądają szykownie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czarny zawsze pasuje do wszystkiego :) Ciekawy wisior :). Mam pytanie z innej beczki - jakim odcieniem farbujesz włosy? Szukam swojego rudego :). Twój wydaje mi się zbliżony do efektu jaki chcę uzyskać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze, spodnie są mega, mega świetne! I jeszcze ta ich cena :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo na pewno przypadnie w końcu mamy podobny gust:) tylko proszę zaczekaj gdzieś do końca lipca bo jestem bez kasy:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz, te alladynki bardzo do Ciebie pasują! Uwielbiam Twoje włosy :P

    OdpowiedzUsuń
  9. nawet nie wiesz jak teraz chce mi się deszczu;)

    OdpowiedzUsuń
  10. A tam problematyczne. :) Tobie wyszło fajne to połączenie. :) Też mam takie szarawary, ale niestety na upały się nie nadają, bo strasznie gorąco w nich. ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. Obejrzałam sobie Twojego bloga:) Dupozwisy są super:) też mam kilka par, nawet w wersji eleganckiej (jeśli takowa jest możliwa w wydaniu dupozwisowym:) I też mam urodziny 2 lipca (tylko troche lat przed Tobą:)
    pozdrawiam! :)
    Marysia

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)