4 lipca 2010

hopsasa Ania hasa od lasa do sasa;)

Bardzo udana Niedziela rozpoczęła się już o godzinie 6, kiedy to ruszyłam ze swą wielką walizą rzeczy niepotrzebnych na Targ Żydowski. Handlara ze mnie słaba, ale udało mi się zarobić tyle, żeby kupić sobie Tą torebkę, właśnie taką jak sobie wymarzyłam: popielata, z uchwytami i paskiem na ramię, bez udziwnień, świecidełek. Krzyczeli na mnie, że drogo, ale nie mogłam się powstrzymać...

Razem ze mną handlowała równiez Kajka, dla której to wiekopomny dzień, gdyż założyła właśnie swojego bloga;)


A później całe popołudnie spędzone na spacerze po Krakowie=) Wawel się nieco zmienił, od kiedy byłam tam po raz ostatni. Wprawdzie powinnam naszpikowac się nerwosolem ucząc Kubę robić dobre zdjęcia, ale pozostaje mi jedynie przeprosić na Niego, że uciął mi nogi;)









Uśmiech! szerzej już rady nie dałam...


Pierścień wylicytowany na Allegro juz jakiś czas temu. Wielki, ciężki, robiony gdzieś na wschodzie=)



Mój=*


Ja: t-shirt: sh (4zł), spodenki: C&A (39zł), sandały: H&M (30zł-jedynie nieobcierające), torba: Targ Żydowski: 70zł, korale, naszyjnik: hand- made, opaska: H&M (5zł), bransoletka: House (5zł), pierścionek: Allegro (40zł)

Mój: t-shirt: reServed (19zł), spodenki: H&M (?), japonki: prezent;)

10 komentarzy:

  1. Pierścień intrygujący, a torebka rewelacyjna i wcale nie taka droga :) Zdjęcia nie są złe, więc się nie czepiaj!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierścień jest fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  3. też bym sobie pohandlowała bo pół szafy mam do wywalenia. pierścień nie powiem, no no:)
    dopiero zauważyłam wygolenie, czy jestem taka ślepa czy dopiero co zrobione;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kiwaczek- ja zauważyłam pod poprzednią notką więc nie tylko Ty jesteś taka spostrzegawcza:D

    torbę Żużu masz świetną przydałoby mi się coś takiego, jak chodzę po blogach to jest dużo fajnych a w sklepach jakoś nic mi się w oczy nie rzuca, koszulkę bym Ci bardzo chętnie ukradła, a pierścionek jest niesamowity:)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne spodenki, pierscionek ciekawy!

    OdpowiedzUsuń
  6. A widzisz Kobieto Małej Wiary! :P mam nadzieję, że mnie wciągnie, a o zdjęciach mówiłam absolutnie serio :)
    P.S. A mnie się bluzka podoba - kolorowa, a jakże :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietne dodatki. Bardzo mi sie podoba!
    Zapraszam do siebie.

    Ann. z www.pinacoolada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny pierścionek:D
    Zdjęcia również są fajnie:)

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)