30 lipca 2010

prawie gotowa na podbój Hiszpanii

Bilety już są. I to jak narazie jedyny pewnik naszej wakacyjnej wyprawy. Oprócz tego mamy pełno wakacyjnego zapału i godziny spędzone na internecie w poszukiwaniu wszelkich przydatnych informacji. Do tego dochodzą porady Bombla (wciąż odkrywajacego ten kraj) oraz relacje i porady na blogu Ryfki i już w (prawie) pełnej gotowości czekamy na odlot. Większość będzie dla nas totalną pierwszyzną- tak jak lot samolotem, pierwsze wspólne wczasy, samodzielne ich organizowanie, ale mam nadzieję, że podołamy i wrócimy zadowoleni, wypoczęci i opaleni;)

Dzisiejsze zdjęcia nawiązują do nastroju. Namiot, który już był rozkładany w naszym pokoju, śpiwór i torba- czyli wielkie oczekiwanie na 25.08 czas zacząć...a raczej kontynuować!




Brocha, brocha!
tunika: outlet, brocha: hand-made, reszta: była


9 komentarzy:

  1. fajne legginsy :D całosc dobrze wyglada :)

    Zycze udanych wakacji, n apewno takie będą! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne legginsy. Udanej podróży! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brocha pierwszorzędna!
    Ślicznie i jak najbardziej udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  4. walizki stoją jakbyście jutro mieli jechać:D na pewno świetnie będziecie się bawić, mam nadzieję, że do wyjazdu jeszcze się w blogoświecie pojawisz:)
    legginsy to już mówiłam, że są cudne i tunika bardzo mi się podoba:) fajnie wygląda z tą koszulką pod spodem

    OdpowiedzUsuń
  5. Tunika bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hiszpania? Ach, uwielbiam ten kraj! :) Ja w tym roku robię nalot na Amsterdam :D Też może być fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie wygladasz,zazdroszcze wyjazdu :D

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. to pewnie przez to, że często mamie doradzam w kupnie rzeczy, ale i tak nie jesteśmy bardzo podobne do siebie - jeśli chodzi o ubiór.
    kiedyś chciałam wyjechać właśnie do krakowa, ale po tych częstych wakacyjnych wyjazdach tam wydaje mi się za bardzo przytłoczony turystami.
    fajnie, że podobają ci się zdjęcia :)
    niezły kardigan!

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)