6 lipca 2010

wężowe nogi z kopytkami

Nie byłam nigdy przekonana do butów tego typu, które są teraz tak modne. Kojarzą mi się one z końskimi kopytami i zawsze zastanawia mnie, po co w lecie chodzić w tak zabudowanym obuwiu. Znalazłam jednak w Deezee te, całkiem miłe dla oka i dla stopy, a że byłam na kupnie sandałów w tym sklepie, a te kosztowały jedynie 39zł- zamówiłam. Swoją drogą jestem pod wrażeniem tego sklepu, zostałam ich wielka fanką za ceny, jakość i podejście do klienta.
Pogoda pozwoliła mi na założenie moich nowych legginsów, w końcu takie, jak chciałam, z całkiem dobrego materiału, nieprześwitujące. Do tego tunika od Mamy i jest gotowiec. Nie starałam się za bardzo, bo do wielogodzinnego siedzenia w sali kinowej nie potrzeba wyszukanych strojów, najważniejsza jest wygoda. Co do torby- jestem w niej zakochana!

















buty: deezee.pl (39zł), legginsy: NewYorker (29zł), tunika: H&M (19,90zł), torba: Targ Zydowski (70zł), pierścionek: Allegro (H&M, 10zł), naszyjniko-chusta: sh (2zł), kolczyki: H&M (6,90zł)
Tęsknię za tym małym łotrem! Pojechała się paść trawą na wieś i nawet nie zadzwoni do rodziców...






9 komentarzy:

  1. O kurcze te legginsy są mega :D zawsze mam strach przed takimi wzorkami, że to ożyje :D
    Butki bardzo fajne :) ja też lubię tą stronę bo mają naprawdę ciekawe obuwie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ha ja też za takimi butami nie przepadam ale z tymi legginsami (cudowne!) i tuniką (uwielbiam takie workowate kroje) jest świetnie. Kiedyś za wężowymi wzorami nie przepadałam ale teraz choruję na legginsy właśnie. Jak zawitam do Warszawy to na pewno zajrzę do NY. Świetnie wyglądasz i zazdroszczę pracy w kinie:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam takie samo zdanie co do tego typu butów. Wczoraj weszłam w posiadanie podobnych ;) Legginsy są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie się one podobają ;) Jedyny mankament to trzeba wiedzieć do czego je założyć, żeby w jak najmniejszym stopniu skracały nogę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pozytywnie. Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie podoba mi się to, co masz na szyi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. You have a cute blog!!

    And..

    I am gonna translate my blog in Engilish, so keep it following

    http://1beyazbuyu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietne zdjecia: pozytywnie dzialaja na nastroj ogldajacych.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne legginsy i czachy na szafie :) A butki podobają mi się!

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)