6 sierpnia 2010

gościnne występy i brocha eleganciocha

Ostatnio bardziej tworzę niż wyglądam, a jak już wyglądam, to właśnie tak- wakacyjnie i na luzie.
Jeśli chodzi o sprawy modowe, to w ostatnich dniach wydarzyły się trzy rzeczy:

-przeżyłam załamanie nerwowe i spóźniłam się do pracy przez niesparowane buty w moich ulubionych ciucharniach (wyobraźcie sobie, baletki, kozaczki, botki, szpilki, New Look, Atmosphere, Marks&Spencer, skóreczka, zamszyk, bez zniszczeń, oryginalne...jedyna wada- nie było ani jednej pary! trzeba było szukać w innych filiach tejże ciucharni...skapitulowałam po dwóch)

- dorwałam resztki wyprzedaży w terranovie i wyłowiłam nową maxi, idealną na hiszpańskie wojaże i pasującą do mego "Majkowego" kapeluta

-zostałam zaczepiona przez pewną miłą osóbkę, która uznała, że jestem fajnie ubrana i cyknęła mi fotkę do kolekcji(kliku!). Wprawdzie sukienka ta nie była szczytem modowych wariacji, a i towarzystwo na stronie niezbyt stylowe (kajam się), ale to pierwszy dzień tej dziewczyny w roli łowcy głów.


A poza tym, to siedzę i majstruję...W domu, w pracy, gdzie się da. Kłuję, wycinam, przypalam, szyję. Mam głowę pełną pomysłów i zastanawiam się, czy uda mi się stworzyć chociaż ułamek tego, co planuję.


spodnie, top, opaska: H&M (39zł, 10zł, 5zł), buty: deezee (39zł), kardigan: NY, brocha: hand- made

A tutaj gościnnie, moja siostra Ola, która trzepie tyłeczkiem najlepiej na świecie (boo too dancehall!) i jest zajebistą madafakerką.

t-shirt: Anglia, spodnie: Terranova (19zł), buty: CCC, Czapa: Cropp


Brocha eleganciocha- dzisiejszy wytwór.





8 komentarzy:

  1. Dziękuję! Cuksowa, jak Ty tak szybko komentarze dodajesz?;)

    OdpowiedzUsuń
  2. obie z siostrą świetnie wyglądacie:)
    btw strasznie mnie denerwuje, że masz źle ustawiony zegar:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajną masz siostrę :D A zdanie "Kłuję, wycinam, przypalam, szyję" wprawiło mnie w chwilową konsternację, bo nie zauważyłam przecinka między "przypalam", a "szyję" i dziwnie wyszło XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się te stylizacje, takie nieprzeciętne i kolorowe:)
    M:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na luzie ale absolutnie nie nudno. Myślę o kupnie podobnych spodni. Świetny sweterek, takie lubię!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny zestaw :D
    i broszka jest sliczna

    www.nevermindsir.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny zestaw, nic na siłę ;) a siostra wymiata :)

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)