18 sierpnia 2010

Jurek Mech miał ten pech...

Trzy dni przejęczane, przeryczane i wyplute z życiorysu. Tak zwane "i po co żeś poszła do tego fryzjera?!", oraz to, czego żaden dredziarz nie musi przechodzić- źle obcięte włosy! Za całe trzynaście polskich złotych zafundowałam sobie małe piekiełko (serio, byłam tak na nie zła, że ich nawet nie dotykałam), aby później uznać, że nie jest źle, jest nawet okej, a ja jestem totalną psychopatką z maniakalnymi odchyłami ("jestem chłopakiem!", "mam mordę jak koń!"). Zatem teraz, w tym momencie, na łamach mojego bloga chciałam oficjalnie oświadczyć:


Nie jestem chłopakiem- bo, jak to moi koledzy zauważyli, mam cycki.


Mordę swą nadal lubię, a pozatym przepraszam wszystkie konie, który mogłyby się poczuć urażone tym porównaniem.


Przepraszam moją Szanowną Rodzicielkę za to, że zgasiłam w niej ostatni promyk nadziei na moją normalność.


Przepraszam też mojego najcudowniejszego Mężczyznę za wysłuchiwanie, nieustające pocieszanie i udawanie, że mu się podoba, a jednocześnie dziękuję mu za to;)



A teraz zobaczcie, z łaski swojej, o czym mowa. Oceńcie, lub nie. A na koniec uśmiechnijcie się od ucha do ucha (bo taki fajny dzisiaj dzień).





torba: Adidas (prezent), bluzka: New Look (sh, 5zł), cardigan: H&M (latatemu), spodnie: House (%, 15zł), buty: Deezee (17,10zł), chusta: wymianka z Kają, pierścionek: H&M (6,90zł)


A Jurek Mech miał ten pech, że jadał za trzech... Jakby nas to też spotkało, to mamy niezły zapas. W tej oto fioletowej torbie znajduje się stos zupek chińskich. Uwierzcie mi...nie ma w niej nic, oprócz zupek chińskich...

25 komentarzy:

  1. Moim zdaniem o wiele lepiej niż poprzednio, ale jestem tylko wrednym anonimem. ;)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. Niepotrzebnie marudziłaś. bardzo ładnie wygladasz, no i tylko 13 zł! helou!

    OdpowiedzUsuń
  3. Marta- jeszcze się z żadnym "gryzącym" nie spotkałam, więc lubię Was, anonimowe osóbki i cieszę się, że ktoś z poza szafiarskiego kręgu tu zagląda=) no i miło mi, że się podoba!

    Cealum- magia wiejskiego fryzjera... drogo, bo z myciem...samo cięcie 10zł (a podobno i tak się targują)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam te włosy! i nieźle wyglądasz: D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie ale i tak nic nie zastąpi dreadów :D Twoja mina na tych zdjeciach jest powalająca :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie - lepiej było Ci w dłuższych włosach, ale tak też wyglądasz niczego sobie (:

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale z Ciebie panikara- dobrze jest przecież!

    OdpowiedzUsuń
  8. umarłam ze smiechu czytając wstęp do prezentacji fryzury hahaha:DDD

    Jest ok! Myslałam ze zobacze obcietą Ciebie na zapałke a tu prosze...grzywa jak 150 :D
    obciełabym tylko to z tyłu, bo mi się kojarzy moda z NRD :P

    ps. Twoja mina bezcenna!!!:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetnie wyglądasz w tej fryzurze :) i tak bardzo pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna torba!:)

    dodaję do obserwowanych,jeżeli chcesz dodaj mnie też,będzie mi bardzo miło! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. boska torebka!

    www.nevermindsir.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. To kolejny anonim Ci napisze, że dużo lepiej wyglądasz niż w poprzednich włosach ! Genial ! :)
    Marika.

    OdpowiedzUsuń
  13. Włosy super <3 zapraszam do nas !

    OdpowiedzUsuń
  14. ładna fryzura:)
    zapraszam na mojego bloga: http://asia-rolbiecka.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. właśnie zostałaś wkręcona do zabawy :)! szczegóły na blogu : )

    OdpowiedzUsuń
  16. a mnie się bardzoo podoba! nie potrzebnie marudzisz:) ale ja też raczej nie wracam zadowolona od fryzjera:D

    OdpowiedzUsuń
  17. A właśnie, ze fryzura jest genialna i na pewno zwróciłabym na Ciebie uwagę na ulicy :) Super, tak oryginalnie !

    P.S. Zapraszam do zabawy :)
    Więcej na moim blogu;)
    http://suskaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. zupełnie nie na temat: wciągam Cię do ekshibicjonistycznej gry, pewnie wiesz o co chodzi:) jeśli nie- to szczegóły na połowie blogów:D u mnie ofkors też

    OdpowiedzUsuń
  19. ojoj nie jest dobrze:( w poprzedniej fryzurze było Ci dużo lepiej niestety...

    OdpowiedzUsuń
  20. Hehe rozbawiłaś mnie :D masz poczucie humoru i dystans do siebie,a to rzadko spotykane :) bardzo dobrze wyglądasz ! A włosy powoli będą rosły, spoko loco :)

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)