17 września 2010

girl in blu.

Lubię ten czas, kiedy lato przechodzi w jesień prawie tak samo jak pierwsze wiosenne dni. A to za sprawą wielu warstw, tzw. "cebulek", dzięki którym samoistnie tworzą się najciekawsze zestawy. Do tego ostatnie słoneczne dni sprawiły, że przestałam się już bać jesieni (najgorsza pora roku!).

Lubię też takie dni, jak ten, kiedy otwieram szafę i każdy kolejny element pasuje do poprzedniego i składa się w spójną całość, w której czuję się sobą, kiedy mogę dokładać, zakładać, przekładać...

Zatem kiedy mam taki dzień, biorę Mojego na spacer, na którym padają magiczne słowa: "a czy dzisiaj należy mi się jakieś zdjęcie na blożka?", a później dzielę się tym z Wami zaspokajając swoją próżność. A przy okazji próbuję sił Zenita zabranego dziadkowi=) zobaczymy, czy daje chłopak radę.










14 komentarzy:

  1. da radę jak będziesz go wspierała ;D

    ciekawie, ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. daje daje ;)

    Strój niebanalny, na luzie i z polotem.
    chętnie tu wrócę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie dlatego ja nie lubię jak się robi zimno- jesień to jeszcze pal licho ale zima, bleh,
    ładnie Ci w niebieskim, ostatnio mam do niego słabość, a kiedyś totalnie szalałam za kratką:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo warstw czyli tak jak lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna cebulka :) Wszystko super ze sobą współgra!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny zestaw! idealny na chłodne dni które wielkimi krokami się zbliżają :) i jak sprawuje się zenit ?

    OdpowiedzUsuń
  7. oj ja też jestem ostatnio wielka fanka warstwowości;) jakos takie zestawy przychodza najprosciej w takie dni;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zanim dostałam pierwszą cyfrówkę, zdjęcia robiłam zenitem (niestety staruszek uszkodził się),byłam zachwycona :) życzę owocnych sesji!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo bardzo dobry cebulkowy set ! Fajnie wszystko zmiksowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem, czy zenit daje rade, ale na pewno daje radę paseczek i botki :)

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)