1 października 2010

jesień

Czy dobrze kojarzę, że jesień to czas przemijania? Jesień życia i te sprawy... Rany jak ja nie cierpię jesieni, przechodzenia lata w zimę, zapowiedzi krótszych, ciemnych dni. W tym roku jednak postanowiłam ją trochę oswoić. Po pierwsze właśnie przez ubrania, bo wiadomo- jesień to złoto, brąz, ciemna zieleń, wszystkie moje ukochane "przytulne" kolory, to ubieranie się na cebulkę, co tworzy ciekawą całość zazwyczaj. Po drugie to dobry czas. Dobry czas na pewne zmiany, podjęcie nowych wyzwań, przemyślenia. Razem z nowym rokiem akademickim pojawia się zapał do pracy, do nauki, który jednocześnie jest ulgą po (wreszcie!) zakończonej sesji letniej. To też więcej czasu dla siebie, na relaks, na zajęcie czymś rąk (filcfilcfilc!). Ten październik, to też czas oczekiwania, okropnych nerwów, czy wszystko pójdzie ok i kiedy w końcu na świecie pojawi się nowy człowiek=) Mała, wyłaź już, bo wszyscy się niecierpliwią;)!


Widzę, że powoli się zmieniam...Jeszcze dwa lata temu męskie buty, spodnie, dzisiaj (kurczę) obcasy, na których w końcu nauczyłam się chodzić;)
























































11 komentarzy:

  1. slicznie wyglądasz w tym kapeluszu:) bardzo podoba mi sie cały Twoj look:D

    OdpowiedzUsuń
  2. kapelutek jest moim faworytem :) i bardzo dobrze Ci w nim !

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo Ci pasuje ten kapelusz, te fotki z góry- suuper!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz! super ten kapelusz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny naszyjnik ( z sercem );) Czyżby kupiony u nas :) jakarta.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuje za baaardzo miłe słowa :)
    ja także pozwole sobie poobserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie prawda! Jesień jest cudowna, daj jej szansę ;) A Ty wyglądasz jak zwykle super! Bardzo lubię Twój styl.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie wyglądasz i świetny kapelusz^^

    OdpowiedzUsuń
  9. kapelusz jest fajny i torba tez, a uśmiech powala :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fantastycznie wyglądasz w kapeluszu! strasznie podobają mi się spodnie :)

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)