2 października 2010

nie wyrabiam!

Codziennie tyle robię, a jeszcze więcej odkładam na następny dzień. Blogowo okropnie się zapuściłam i nie zdążyłam z moimi psiakami na akcję Dnia Zwierząt, ale obiecałam im, że jeszcze ich tu przedstawię i będą sławne, pozatym Dzień Zwierząt Tekila ma codziennie, a Blacky co tydzień, kiedy go odwiedzamy u dziadków. Nie zdążyłam też pochwalić się tutaj moją jakże proporcjonalną sylwetką, ale o tym zaniedługo. Teraz tez za wiele nie nawojuję, bo za 10 minut mam być zupełnie gdzie indziej, niz jestem teraz. Flora jest już na świecie, z czego się bardzo cieszę (córa mojej przyjacióły) i nie mogę się doczekac, kiedy zobaczę ten okruszek. No i pogoda wspaniała i az chciałoby się krzyczeć ze szczęścia, że jeszcze słonko=)

Lecim. A tymczasem coś sprzed kilku dni. Zwyklak z ulubioną pizamową bluzą i węzowymi nogami.










kurtka: Allegro (100zł), bluza: H&M, legginsy: NY, skarpety: Auchan, buty: Allegro (30zł), kuferek: sh (4zł!), chusta: Cubus (15zł), kolczyki: Floriańska (10zł), Zamotka: hand-made




7 komentarzy:

  1. A cóż to za fajna torba!Pozazdrościć łupu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za takimi kolorami,ale bardzo mi się na Tobie podobają :) leggi i torba wygrywają !połączenie ich wzorów też :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakiś wysyp dzieci ostatnio:) bardzo mi się spodobało imię Florka gdy pierwszy raz usłyszałam w "Ile waży koń trojański", zresztą ja lubię większość tych rzadkich imion, sama ubolewam, że mam takie pospolite

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam Cię koło siemiradzkiego dzisiaj!

    OdpowiedzUsuń
  5. pieknie,swietna torba
    pozdrawiam

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)