29 listopada 2010

i przyszła ona!

Ona! Ta zima biała i mroźna, której jak co roku nie spodziewali się drogowcy, którą przeklinają kierowcy i odśnieżający ulice, a także wszyscy, którzy mieli już typowe zimowe wypadki, a raczej upadki. Ja jednak poległam na całego. Mój 20 letni móżdżek mówi mi, że zima jest piękna i fajna, i chociaż wiem, że mój entuzjazm minie za dzień, czy dwa, narazie sie tej myśli trzymam kurczowo i rzucam śnieżkami w niebo.
Ale koniec o zimie, jeszcze się nam znudzi i tyle.

Niedziela była dla mnie typowo modowym dniem. Dwa SWAPy zaliczone, owocne, nie powiem=) Obydwa w miłej, kameralnej atmosferze przebiegły i kilka cacuszków udało mi się zyskać. Wprawdzie szłam tam z nastawieniem pozbycia się czegokolwiek z szafy, ale i wymiana jest dobra=) Z tego co wiem i w Żaczku i w Ciszy (tuz obok Spokoju) będą one organizowane co miesiąc, więc mam nadzieję, że z czasem zainteresowanie będzie większe. Serdecznie polecam=)
SWAPowych łupów dziś Wam nie pokarzę, ale za to mój zimowy płaszczyk, buty idealne (w końcu!) i nader dziwne połączenie różowego z czerwonym.




Oto one! Buty Deichmannowe, wypatrzone w Częstochowie, szukane w Krakowie, kupione w Bielsku=) Prawdziwe globtroterki. Najwygodniejszy obcas świata!=)



Jestem caaała szara! Myślę, że gdyby nie kamel, to szarości zyskałyby miano nowej czerni.


Uff! Jedyne, odratowane zdjęcie tego, co chowałam pod płaszczem=)

płaszcz: sh (16zł), pasek: SNC (9zł), buty: Deichmann (99zł), sweter: sh, czapka, broszka, komin: MatkozCórką, legginsy: NY, pierścionek: H&M, torba: Plac Żydowski
Jakby moim tatą był Adam Słodowy, to pewnie byłby ze mnie dumny za wyczarowania stolika z czterech krzeseł;) Później czarowałam, czarowałam i połowę z tych rzeczy przemieniłam w coś innego. Jestem bardzo zadowolona z łupów.


11 komentarzy:

  1. ale ten płaszcz i pasek są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podoba mi się Twój szary płaszcz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. czerwony i róż razem super u Ciebie wyglądają:) a te legginsy bym z Ciebie zdarła:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Płasz i legginsy świetne. I przemyciłaś trochę kolorków - tak a propos moje posta dzisiejszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odczucia do zimy mamy aktualnie podobne :) Przejdzie nam ;) Super wyglądasz, tak drapieżnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. a pokazesz, co dostalas w zamian?

    OdpowiedzUsuń
  7. niezwykle pięknie Ci w szarościach. cudo-plaszczyk!

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)