16 listopada 2010

stokrotki w Listopadzie!

Podołałam! Nie wiedziałam, że dodawanie zdjęć z serwera jest tak czasochłonne. Mam nadzieję, że dojdę w tym do wprawy, bo inaczej marny los tego bloga, bo jednak 30 minut samego zmniejszania i ładowania zdjęć to nie to, co szafiarki lubią najbardziej.
Mam nadzieję, że większe zdjęcia wpasują się jakoś w ogólny wygląd bloga, bo nie chce mi się już kombinować. Swoją drogą, może jakaś duszyczka znająca się na tym sprzęcie lepiej ode mnie, podpowie mi, co zrobić, żeby to wszystko jakoś razem wyglądało=)


Czy ktoś jeszcze zauważył strokrotki kwitnące na ostatnich kępkach trawy? A może spotkaliście się z baziami?...Rany, strasznie to dziwne, ale bardzo miłe. Zimowe kurtki pochowane głęboko w szafie, buty zimowe gdzieś w pudełku czekają na swój czas. I pomyśleć, że to połowa Listopada, a zaniedługo Mikołaje zaczną oblegać każdy metr kwadratowy świata.

Moje piękne buty (ale to jeszcze nie te idealne) wepchały się na pierwszy plan i honorowe miejsce w notce. Są to buty z tych, co każdy krok w nich trzeba przemyśleć, a oczy mieć wbite w ziemię, żeby się na nich nie zabić. Eh, jak ja zazdroszczę kobietom, które w chodzeniu na obcasach nie widzą nic trudnego. Ja, pomimo praktyk, nie daję rady opanować tej sztuki.























torba: Targ Żydowski (70zł), sweterek, bluzka,chusta, tunika: sh (4zł, 4zł, 4zł, 4zł), spodnie: Cropp (prezent), buty: CCC (nie pamiętam), bransoletka, kwiatek, pierścionek, kolczyki: H&M (choć każde kupione gdzie indziej),






12 komentarzy:

  1. stokrotki widziane w niedzielę na warszawskim polu mokotowskim :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze, nie widziałam stokrotek;(
    A buty piękne, bardzo mi się podobają. Całość jak zawsze pełna optymizmu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny look, i zdjęcia.Bije od Ciebie pozytywna energia!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Małe czerwone dodatki są bardzo fajne !
    U mnie na trawniku przed domem stokrotki też jeszcze kwitną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W Trójmieście stokrotki także kwitną! A tu, na blogu- TY! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kilka wskazówek:
    Zawsze po powrocie do domu [jesli robilam zdjecia] zrzucam je na komputer i od razu pomniejszam te które chce dodać na bloga. otwieram stronę na która wrzucam zdjęcia, naotwieram ich tyle ile mam zdjęć i po kolei wrzucam , wpisują kod z obrazka, i tak po kolei się ładują a potem notka, kopiuję linki do zdjęć , wklejam do notki i włala:P nie zawsze jednak zdjęcia wpasowują się do kodu html bloga ale u ciebei chyba wszysyko porządku;d

    OdpowiedzUsuń
  7. z obcasami mam tak samo: niby umiem na nich chodzić ale to takie niewygodne i spowalniające ruchy, że wolę nie:D

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie cudne kieszenie ma ta tunika i pogody tez tak bardzo zazdroszcze....

    OdpowiedzUsuń
  9. kurcze gdzie jest taki fajny sh wszystko po 4zl? ;> Koniecznie musze odwiedzic!

    OdpowiedzUsuń
  10. ćwicz, bo na obcasach wyglądasz bardzo korzystnie:)!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale masz świetną torbę. Uwielbiam takie worki do których mieści się dosłownie wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny zestaw!
    Wyglądasz po prostu rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)