24 listopada 2010

trochę różu i plastiku, a zabawy jest bez liku!

Żyję! Chociaż próba dodania zdjęć tutaj groziła zmianą stanu rzeczy. Ostatnio pojawienie się tutaj to najtrudniejsza z przygód, ale nie poddaję się! Miały być posty dwa w tygodniu. Jak narazie jednak statystyki się troszkę psuję, ale pracuję nad tym dzielnie. Tzn. dzielnie jęczę fotografowi.

Sesja ta, niezwykle ambitna, to dzieło mojej siostry młodszej i wynik zabawy, jaką sobie urządziłyśmy ze sprzętem grającym.
Bo jestem elo, madafaka joł i mam nowe spodnie z julienarogu z dziurami ogromnymi jak pięść, które zamaskować udało mi się różową panterką. Później poleciała stylówka na maksa. I jest. Tłumaczyć się nie będę;)
Teraz marzy mi się tylko cudna sesja, dla której w końcu przeistoczę się z dziewczynki w kobietę;)

Zostawiam Was sam na sam z mą mordencją, a ja sama znikam, ciesząc się pierwszym wolnym wieczorem od... no właśnie...od??...






















bluzka, chusta: sh (4zł), narzutka: prezent do Cherrycoli, spodnie: julienarogu (25zł),
buty: Reebok, nerka: Cropp, kolczyki: Allegro, pierścionek, kwiatek: H&M, przypinki: Don't Panic!
W ramach PS:
I kto by pomyślał, że z taką babą jak wyżej ktoś może wytrzymać DWA LATA! Jednak jednemu się udało...I to takiemu, co daje zegarki na rocznicę;)) UWIELBIAM (nie tylko zegarek!)

A oto alkowy troszkę odsłonię i pokarzę kawałek naszego pokoju (wysprzątanie go było jedną z niespodzianek dla Mojego;p).










8 komentarzy:

  1. jaka śliczna chusta. Zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratki z okazji rocznicy :* oby takich więcej! :D

    [przypomniałaś mi o moich rbk freestylach! - mam pomarańczowe :P]

    OdpowiedzUsuń
  3. jak słodko!! jak dziewczęco i w twoim stylu! zazdroszcze ze nie mogłam sobie pozwolić na tek tak tanie i zajebsite spodnie od julie!uwielbiam cie tutaj i zawsze! buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Bożesz ty mój czemuś mi nie dał siostry, zawsze tak prosiłam. Mogłabym ją teraz wykorzystywać do zdjęć:D wystająca różowa pantera jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mogę się napatrzec na ta chuste! bajeczna!
    http://barbara-nieradziwillowna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba jestem kolejną fanką Twojej chusty:)

    OdpowiedzUsuń
  7. klimatyczny pokoik i pozytywny nasycony barwami zestaw :)
    pozdrawiam
    DaisyLine
    http://daisyline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)