12 grudnia 2010

moja Zima!

Nigdy nie przepadałam za ta porą roku, mówiąc dobitniej- niecierpiałam Zimy! W tym roku jednak moje nastawienie się zmieniło. Staram się zauważać w niej nie tylko zmarznięte palce, pluchę, zasolone buty, ale też cudne krajobrazy, przytulny klimat, dłuższe wieczory...No i nie jest źle;)
Dzisiaj pokarzę Wam moją Zimę. Miejską i wiejską. Tę z wczoraj i sprzed tygodnia. Bo chociaż dzisiaj jest okropna plucha, to ogólnie zima rozpieszcza nas swymi krajobrazami=)


Naszyjnik na płaszczu? A czemu nie? W końcu tylko tak można go zaprezentować. A naszyjnik, to zdobycz ze SWAPu, tak samo zresztą jak czerwona torebka Atmosphere.















A tutaj zima z zeszłego tygodnia. Dzień, który mnie rozwalił doszczętnie i przez który moje gardło nie funkcjonuje jak powinno, ale nie żałuję;)
Wystarczy 30minut, aby znaleźć się w innym świecie.
















15 komentarzy:

  1. Pocieszyłaś mnie tymi zdjęciami :) a takową torbę znam ze sklepu zoologicznego w galerii K. świetne zdjęcia i naszyjnik bardzo mi się podoba:*

    OdpowiedzUsuń
  2. też zmieniłam nastawienie do zimy, ale ja na to gorsze! :) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. b.fajne zdjęcia i naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tam niezmiennie zimy nie cierpię:D
    za to pomysł z naszyjnikiem na kurtce super, a ja zawsze narzekałam, że te wszystkie okrycia są takie nudne

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wygladasz. Torebbka robi fajny kontrast :)

    http://subiektywnie1606.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. no ja z zimą to chyba nigdy się nie zaprzyjaźnię ;?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja niestety dalej nie potrafię patrzeć na zimę pozytywnie

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie Ci z tą zimą:)
    ja juz dawno zauwazyłam jej piekno:)

    OdpowiedzUsuń
  9. drugie zdjęcie świetne :) oba obliczy zimy bardzo mi się podobają, a naszyjnik na płaszczu świetne rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bosko ja również uwielbiam mrozek. Rewelacyjny komin!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł z założeniem naszyjnika na płaszcz :) chyba sama spróbuję, ale nie wiem czy mam jakiś który będzie dobrze wyglądał

    OdpowiedzUsuń
  12. Incredible Photo.
    Looks Poland Fashion Blogs:
    http://look10.blogspot.com/2010/02/fashion-polonia-poland-polska-blogs.html
    Greetings

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)