18 grudnia 2010

nie polubię Cię!!!

Ahh! Co to była za GRANDA! Miał być długi wywód, zwany inaczej relacją, no ale nie wyszło. Napiszę tylko tyle, że na koncert Brodki warto pójść i już!

No i warto się też kolorowo ubrać;)
Komin został zdegradowany przez moją (i Waszą) ulubioną chustę, a reszta bawiła się razem ze mną w Rotundzie. No i cóż, trzeba wrócić do swojego zdjęciowego kąta, bo na zewnątrz się nie da się.
Dwa pierwsze zdjęcia ukazują kawałek czegoś niezwykłego. Nie chodzi tu o tatuaż, ani tymbardziej o ślad po szczepionce, ale o kawałeczek mego biustonosza, który uważam za najpiękniejszy. Ma koronkowy tył, przepiękny kolor i najchętniej nakładałabym go na bluzkę (hmm...trend bieliźniany?). Całe lato miałam myślenice jak go wyeksponować, może za rok coś wykombinuję. Macie jakieś pomysły?







tunika: Cropp, rajstopu: Auchan, buty: Deichmann, naszyjnik: Shiva (15zł), komin: MatkozCórką

Naszyjnior mój piękny. Kupiony za pół ceny w Shivie (ufff! udało mi się trafić tam na promocję "wszystko za pół ceny". Nie było łatwo, przecież trwa ona tylko 10miesięcy w roku!). Szkoda, że nie widać babuszki, drewnianego pieska i sowy, które się gdzieś na łańcuszkach chowają.




No i prezent, który wymusiłam na Moim. pudełeczko- matrioszka. Oszalałam ostatnio na ich punkcie!














8 komentarzy:

  1. Nowa płyta Brodki to jeden z lepszych albumów tego roku. Zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ fajna energia z Ciebie bije.
    Mega pozytyw , świetna fryzura i odjazdowa matrioszka!
    Mumin

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie ! Byłem na pierwszym koncercie z tej trasy we Wrocławiu i na prawdę dała czadu!!

    OdpowiedzUsuń
  4. bądź odważna pokaż się w samym staniku:)
    a Brodkę uwielbiam od czasów Idola, choć przy drugiej płycie miała spadek formy, ale teraz zdecydowanie jest genialna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz piękny kolor włosów :) No i kolorowo wyglądasz, czyli tak jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak wyeksponować ładny biustonosz? Mam koleżankę, która nosi bluzkę z długim rękawem, ale całkowicie prześwitującą - czyli właściwie bez różnicy jaki jest rękaw. Jest uszyta jakby z koronki i są zazwyczaj dwa kolory [biały i czarny]. Świetna rzecz na plażę czy spotkania z przyjaciółmi o ile jesteś otwartą osobą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pozytywnie;). I urocza matriocha,.

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)