15 grudnia 2010

PETYCJA! bo kochamy zwierzęta...

Brak mi słów...
Sama nie wierzę w to, co przed chwilą zobaczyłam.
Obejrzyjcie, proszę, ten MATERIAŁ i jeśli poruszył Was tak samo jak mnie i 43 tysiące innych osób, podpiszcie się pod petycją.
To niewyobrażalne, że dla idiotów, którzy w tak bestialski sposób znęcają się nad żywą istotą przewidziana jest kara DO 2 lat więzienia. Wspólnie możemy jakoś zareagować!

Podaję wszystkie linki:
Petycja- http://www.petycjeonline.pl/petycja/petycja-w-sprawie-orzeczenia-bezwzglednej-kary-pozbawienia-wolnosci/66

Facebook- http://www.facebook.com/?ref=logo#!/event.php?eid=176470705704708

Blog- http://zakatowanypies.blogspot.com/

5 komentarzy:

  1. nie odwaze się na obejrzenie tego materiału, bo zbyt mocno później to przezywam...sama, jako wolanoraiuszka regularnie odwiedzam schronisko dla psów i widze skrzywdzone , porzucone zwierzęta w głebokiej depresji, które nie chcą jeść ani wychodzić na spacer.Serce się kraje....
    Ludzi znęcającyh się nad zwierzetami nienawidze z całego serca i życze im podobnych cierpien!!!
    petycje oczywiście podpisuję i apeluję do innych zeby to zrobili

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie obejrzałam całego...to się nie mieści w głowie...po prostu się nie mieści w głowie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tak samo jak Rzaba wiem, że nie dam rady tego obejrzeć... Podpisuję się pod petycją od razu i rozsyłam po znajomych.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie obejrzałam :( ale podpisałam petycję i namawiam znajomych, żeby to zrobili.

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastic!!!

    www.paolinasspace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)