6 grudnia 2010

św. Mikołaj istnieje!!!

Oj tak! I zostawia najlepsze prezenty na świecie! Nie wiem czym sobie w tym roku zasłużyłam, ale jestem w ogromnym szoku, bo kompletnie się czegoś takiego nie spodziewałam. Szukałam raczej jakiejś małej paczuszki, czekolady, a tu takie COŚ na szafie wisi! Moje marzenie, które chyba zdegraduje szary płaszczyk, a przynajmniej będzie z nim grubo konkurował.

Do tego dzisiaj najzwyczajniejsze odzienie. W sam raz na nalot dzieciaków na mikołajkowe filmy. A odzieniem tym jest piękny, żółciutki sweter- jedna ze SWAP'owych zdobyczy, jegginsy, no i Wasza ulubiona chusta;) Mam fryzurę a'la wypłosz, w dodatku w okrutnym kolorze, więc nie zwracajcie na nią uwagi;)















płaszcz: fabryka św. Mikołaja, buty: Deichmann, jegginsy: Cropp, sweter: New Look (SWAP), chusta: sh, czapka: MatkozCórką, chusta zielona: od Babci, torba: Plac Żydowski

A takie cudo dostałam od Mojego na rocznicę=)








11 komentarzy:

  1. jacie! :* jacie! :* jacie!:* ta zielona chusta strasznie mi się podoba! :*

    a ja prezentu jeszcze od mojego mikołaja nie dostałam, ale liczy się to co ja dla niego szykuje :D tzn naszykowałam:P tylkoczekam aż wróci:] za to ja na mikołajki sprezentowałam sobie zdobycze ciuchlandowe z najnowszej dzisiejszej dostawy ehhe :D :*

    OdpowiedzUsuń
  2. cudny zegarek :))

    no Mikołaj też się postarał :D

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor i wyplosz jest najlepszy naswiecie!:)a plaszcz cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  4. nie waż się narzekać na swoje włosy, ich kolor to mój ideał:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow fossila dostałaś no wow:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny płaszczyk, a o zegarku już nie wspomnę;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetną fabryea ma ten Mikołaj, bo płaszczyk jest fantastyczny i pieknie wygląda z zielonym szalem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam stylistyke zegarkow fossila, alez masz ukochanego z gustem i..gestem:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne sweter i chusta jest piękna! :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne kolorki, zwłaszcza chusta!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz świetnie i nie rozumiem dlaczego czepiasz się włosów ;) A zegarek jest piękny - ma gest ten Twój :)

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)