29 stycznia 2011

cóż zrobić? no cóż...?

Zauważyłam, że właściwie mogłabym robić sobie zdjęcia w worku na ziemniaki, bo i tak moje włosy odwrócą od tego uwagę i wpadnie mi kilka miłych komentarzy;) Cieszy mnie to i przyznam nieszczerze, że sama lubię swój kolor włosów, który teraz próbuję doprowadzić do jak najjaśniejszych rudości. Właściwie zastanawia mnie ich fenomen, bo tyle rudych głów po świecie chodzi, a czuję się dziwnie, kiedy na ulicy ktoś mnie zaczepia pytając o farbę jakiej używam (kilka razy mi się to przytrafiło;)). A używam od lat niezmiennie farb Garnier 100% color .



Jednak nie samym kolorem ma głowa żyje. Potrzebna jest do tego jeszcze fryzura. Może pamiętacie jeszcze me żalów wylewanie z powodów fryzury. Nie chciałabym po raz drugi piastować swej deprechy, dlatego zwracam się do Was, bo obiektywnie ocenicie i może nie będziecie zmieniać zdania na ten temat co godzinę, jak ma Rodzicielka.



Sprawa jest prosta! Krótkie, czy długie? Ścinać i kombinować, czy czekać i zapuszczać? Opcje są dwie, zaś wybór arcy-poważny (powód wyżej).



Krótkie:

Wizję miałam taką, aby przód ściągnąć od panny Deyn (lub tutaj), a z tyłem coś pokombinować, tyle, że już bez żadnych upierdliwych kosmyków przybliżających mnie do PRL-u. Jak krótko, krótko!
W grę wchodzi jeszcze coś a'la Ciocia Rajana.

Długie:

Tu sprawa jest prostsza, bo jedno Wasze słowo, a zapuszczać będę, narazie bez żadnych ingerencji licząc na to, że coś po Tacie mam i są to loki. TUTAJ i TUTAJ pogląd na to, jak wyglądały me włosięta przed zdreadowaniem.

Zatem Panie Drogie i Panowie zachęcam do wyrażania swy opinii, a może macie zupełnie inny pomysł? Od razu zaznaczam, że ruda będę i mi się to nie znudzi (chociaż jakieś białe blondy mi ostatnio po głowie chodziły...).

O ile ciekawsza byłaby ta notka, gdyby zamiast linków wklejone były zdjęcia, ale Rousseau chce mi powiedzieć co myśli na temat nierówności między ludźmi, zatem wysłucham go cierpliwie, mając nadzieję, że wszystko będzie się Wam otwierać jak należy.

[Zdjęcia pochodzą z różnych Internetowych źródeł. Dwa ostatnie moje.]

17 komentarzy:

  1. Ja też się o jak najjaśniejsze rudości staram, ale jakieś te Garniery ciemne ostatnio, nie wiem czy też masz takie wrażenie. Kiedyś miałam na głowie niemal pomarańcz. Bawiłaś się w utlenianie? Bo ja się coraz mocniej nad tym zastanawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja głosuję za zapuszczaniem. Dobre gatunkowo się wydają,to je miej:))

    OdpowiedzUsuń
  3. zapuszczaj, w długich Ci pięknie. I w wysokim dredowym kucyku wyglądałaś bajecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jestem za krótkimi, fajniejsze te krótkie fryzury a Ty masz twarz jakby stworzona do takich jak pokazałaś

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem krótkie rude- wyglądasz w nich pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  6. w krótszych będziesz napewno wyglądała bardziej orginalnie, ale ostatnio miałaś krótkie, więc może pozapuszczaj? Zawsze można ściąć, a z krótkich dł€zsze trudniej zrobić. ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jestem za ciocią Rajaną ale ja w ogóle jestem wielbicielką krótkich fryzur a ponieważ moje mi jakoś tak urosły i nie mam odwagi ich ściąć to wielbię takie u innych

    OdpowiedzUsuń
  8. Długie, długie!!!! tak piękne loki trzeba pokazać światu! A przy okazji ja bym miała towarzyszkę w zapuszczaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  9. hm, zrób tak jak ci będzie wygodniej :*

    OdpowiedzUsuń
  10. ja ostatnio się przełamałam, włosy sięgały mi do biustu a teraz mam króciutkie i czuję się świeżej i lepiej

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz taką śliczną buzię, że ładnie Ci będzie w krótkich:).
    Ja też ścinam, bo nudą już wieje:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zapuszczam, bo ostatnio mam fizia na punkcie dłuższych włosów. Więc może nie będę obiektywna, ale też jestem za długimi ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie się bardzo podoba Twoja teraźniejsza fryzura, jest pomysłowa, troszkę inna- ogółem ciekawa i przyciągając uwagę. Fryzury krótkie wiążą się ściśle z moją fryzurą dlatego "jakże mogłyby mi się nie podobać" jak szłam do fryzjerki to chyba nawet to samo zdjęcie Rihanny jej pokazałam. W krótkich jest Ci ładnie, masz okrągłą buzię, a nie każdemu jest w krótkich włosach ładnie, więc sobie to szanuj :) Natomiast długa fryzura tez mi się podoba, ale jak dla mnie jest dość oklepana. Włosy do ramion z loczkami? Co chwilę widzę dziewczynę tak uczesaną ... wiem, wiem Twoja rudość i tak będzie Cie wyróżniać, ale to takie strasznie oklepane i zwyczajne.
    Na koniec dodam, że w obu fryzurkach widzę Cię doskonale i wydaje mi się, że będzie Ci okej, ale namawiałaby raczej do 1 ponieważ w tym roku przyjdzie moda na krótkie włosy [moja mam jest najlepszą przepowiadaczką przyszłości pod każdym względem, przepowiedziała rurki, bluzki w paski, a w tym roku dzwony ...].

    Kończąc: jestem za krótkimi :)

    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  14. mi też sie taka fryz podoba, ale u innych. sama bym się nie dała tak ciachnąć, i weź tu potem zapuszczaj. ale kolor masz miodzio. taki potrzebuję, no może trochę ciemniejszy. ale taki :-D

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)