30 stycznia 2011

I am (not) a Pin-up Girl

Tysiąc pięćset różnych rzeczy do zrobienia, ale trzeba wykraść sobie trochę czasu na jubileuszową notkę.

Nie będzie żadnych fajerwerków, wybuchowej stylizacji, czy ciasteczka z jedną świeczką. Nie będzie też rozmyślań nad tym, co już było, co się zmieniło, a jakie plany są na kolejny rok. Po prostu cieszę się, że mój skromny blog istnieje i żyje nadal całkiem nieźle się mając, bo to znaczy, że i ja całkiem nieźle się mam. Będą za to podziękowania. Podziękowania dla Was, naszych gości, za odwiedziny i miłe komentarze=) Ja i mój blog dziękujemy=)



Dla mnie urodzinowym prezentem jest to, że czasami czuję się ładnie. Tak na przykład było wczoraj. Niby całkowicie prosto i zwyczajnie, ale dzięki mojej nowej koszulce nabrało to jakiegoś smaczku. Styl pin-up podoba mi się okrutnie, te wszystkie piękne kobiety są kwintesencją kobiecości, gdzie cyc i tyłek nie są utrapieniem, a atrybutem, którym trzeba się chwalić. A do tego upodobanie do tatuaży... Wracając jednak do koszulki, jest ona męską ikseską z New Yorkera- rozmiar ten mam już wypróbowany, idealny na mnie, zatem cieszą mnie promocje tamże, gdzie znajduję koszulki za 9,95zł. Wystarczyło tylko machnąć krechy na oku, grzywę do tyłu zaczesać i poczuć się choć trochę jak one, piękne i wyzwolone=) Tylko bandamki brak.


A z włosami chyba już wiem, co zrobię...;)


























podkoszulek: New Yorker (9,95zł), narzutka: New Yorker, spodnie: C&A, pasek: sh (4zł), komin: MatkozCórką, buty: Deichmann, kolczyki: Stradivarius (5zł), torba: Plac Żydowski


27 komentarzy:

  1. Wyglądasz ślicznie, masz racje styl pin up to zdecydowana kwintesencja kobiecości.

    Niemiłosiernie mnie ciekawi co ty tez zrobisz z tą swoją fryzurką.

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądałasz bardzo świezo i naprawde pieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziewczyno, gdzie Ty masz taką piękną pogodę?:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez uwielbiam męskie działy :)
    Pamiętam jak mama się ze mnie śmiała jak przez pół sklepu w H&M biegłam, bo na dziale męskim zauważyłam sweter z Elmo :D teraz jest jednym z moich ulubionych

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz, bardzo ładne i fajne kolczyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, już od jakiegoś czasu zaglądam tutaj do Ciebie systematycznie, i w sumie nie wiem czemu piszę teraz dopiero...Nie mam "ciuchowego" bloga, ba, nie mam żadnego...na Twój wpadłam jakoś przez przypadek, teraz nawet nie pamiętam jak i gdzie:).Świetnie się ubierasz, masz swój styl i jesteś temu wierna, a poza tym wydajesz się bardzo sympatyczną dziewczyną.Ja, pomimo że prawie 10 lat starsza, apeluję do Ciebie - nie zmieniaj stylu z biegiem lat:).Sama ubieram się "nietypowo"he he he,może to przez to wyglądam dużo młodziej i nikt nigdy nie wierzy że 30stkę mam...Aha, masz fajnego chłopaka, wyglądacie na szczęśliwą i zgraną parę, i piesio jest uroczy.Ja też mam dwa psiaki, z czego ten młodszy przyszedł sobie do nas w moje ostatnie urodziny, i tak już został, a że minione urodziny spędziłam w Hiszpanii, to mam fajną pamiątkę:)).I też ma alkoholowe imię(w tym miejscu pogłaskania dla Tekili), bo nazywa się Mohito:).Pozdrawiam Cię serdecznie i obiecuję, że będę Cię mieć na oku:)), fajnie piszesz, fajnie wyglądasz, i wogóle fajny ten Twój blog.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz:) też kiedyś wpadłam na to, że męskie koszulki w new yorkerze w małych rozmiarach są na mnie idealne, ale mam też parę XL bo lubię też latać w takich workach:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ha! Wyglądasz świetnie! Tobie i twojemu blogowi życzę 100 lat i 2 ni dłużej :)
    Nad 'tymi pięknymi kobietami' nigdy się nie zastanawiałam, ale co do t-shirt'ów z New Yorkera to mogę się wypowiedzieć- również je uwielbiam i też noszę XS męską xd posiadam chyba nawet 2 takie t-shirty, noszę rzadko, ale są niezwykle wygodne. Całość bardzo mi się podoba, bardzo szczupło wyglądasz w tym kompleciku i tak stylowo, a zarazem na luzie.
    A tak wg to jeśli mogę zapytać, ile masz cm wzrostu? Na zdjęciach wcześniej wydawałaś się nieco niższa niż na tych ... może to przez krótkie spodenki, które chyba wydłużyły Ci nogi :))

    Pozdrawiam cieplutko!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Demokrytka- niedługo zobaczysz=)

    Cherrycola- ja Ciebie za każdy Twój zestaw!=*

    Ilona- taka pogoda, to tylko w Krakowie! Jestem w sozku, od kilku dni przyjemny mrozik i słoneczko.

    Kate_Bee- oj tak sweter z Elmo wymiata! wg. mnie męskie ciuchy sa lepsze jakościowo. z koszulkami jest o tyle problem, że dekolty mają wysoko, a te z NY sa idealne=)

    Anonimowy- bardzo Ci dziękuję za komentarz=) jest mi niezwykle miło, kiedy czytam takie słowa. Zapraszam częściej! Tekila pozdrawia Mohito!

    Rozchwiana- dziękuję w imieniu swoim i bloga=) a wzrostu mam 170cm=)

    Reszcie Dziewczyn bardzo, bardzo dziękuje za komentarze=)

    OdpowiedzUsuń
  10. łosz genialne ! idelanie wszystkoi dobrane ! a te twoje włosy ! ah <33333

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz;) rajtuzki wymiatają:)Dziękuje za uwagę:) już poprawiłam;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Koszulka ładna.
    jestem po raz pierwszy, ale ładnie tu. Fajny masz styl.
    Co zrobisz z włosami? Takie są ładne ;)

    lady-flower123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. God you are so beautiful in this outfit.
    This color palette looks great on you.
    xx

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz, pozytywnie i z fantazją !
    Ach, Kraków jest piękny o każdej porze roku, miło popatrzeć ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aaaaa, nie, zapomniałam o tym wspomnieć, mój jest tylko jeden :D Reszta jest u mnie, bo odebrałam je koleżankom wczoraj od wykładowcy i dopiero je jutro spotkam :D

    A co do koszulki - to ciężko wyobrazić mi sobie jakiegoś chłopaka w niej :D

    OdpowiedzUsuń
  16. T-shirt świetny masz, kolorystycznie jak dla mnie bomba!

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyglądasz. Ale jestem ciekawa co Ty wykombinowałaś z włosami:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten T-shirt spowodował, że zzieleniałam z zazdrości przed monitorem;)

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)