26 stycznia 2011

"John Lennon..." to dobry film, ale nie o tym...

Dzisiaj sporo zdjęć, bo cieszy mnie fakt odkrycia najłatwiejszego i najszybszego sposobu ich dodawania.

Sesja zdaje się nie mieć końca...Czekam na drugą połowę Lutego, coby w końcu odpuścić trochę. Narazie nadrabiam wszystkie moje nieobecności, między innymi czekająć 2 godziny po głupi wpis, którego w końcu nie dostaję.


































płaszcz: prezent,buty: Deichmann, torebka: swap, szalik: sh (2zł), legginsy: New Yorker, tunika: prezent, nasyzjnik: Shiva (15zł)

15 komentarzy:

  1. No1. super kolor włosów, No2. cudowny płaszcz, No3.świetna fota z bańkami mydlanymi, a po No4. super buty, nie wiem jak to się dzieje ale ja w tym sklepie nie mam szczęscia wyszukać fajnych trepków lub mojej rozmiarówki!!! POZDRAWIAM :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny szalik, pięknie komponuje się z Twoimi włosami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. podziel się tym sposobem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia z bańkami są czadowe ! : )) A Twój kolor włosów jest wręcz BOSKI i strasznie Ci pasuje !

    OdpowiedzUsuń
  5. To z bańkami jest świetne. ach, ten kolor włosów... jedyne co mi tu zgrzyta to legginsy.

    OdpowiedzUsuń
  6. kto ci takie piękne zdjęcia zrobił :D?

    OdpowiedzUsuń
  7. szalik idealnie pasuje do Twojej łepetyny, a te zdjęcia z bańkami cud miód:)
    gdy moja koleżanka robiła sobie sesję to ja jej bańkami dmuchałam, żeby jej nad głową latały:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na początek muszę powiedzieć [bo przecież jestem ze śląska], że masz 'gryfny' naszyjnik :), a zdjęcia z bańkami mydlanymi po prostu mnie zauroczyły!
    Długo czekałam, żeby skomentować Twojego bloga [dobra od poprzedniego wpisu], bo bałam się, że pod poprzednim postem nie przeczytasz. Mianowicie ... oglądam Twojego bloga, już dość długo ... no z 3 miesiące może 4 będą i stwierdzam, że jesteś niesamowita! Przede wszystkim te Twoje włosy! Bomba! Zawsze chciałam mieć takie rude włosy! Fryzurkę mam podobną, ale taki kolor, ach! Niestety nie jestem co do tego pewna, może za kilka lat? Po za tym, wydajesz się baardzo pozytywną osobą, łapiesz trendy i masz swój osobisty styl. Piszesz inaczej niż wszystkie szafiarki. Twoje zdjęcia wyglądają na spontaniczne i bardzo radosne! To Twój blog sprawia mi największą przyjemność w czytaniu i oglądaniu oczywiście też. Mogę śmiało powiedzieć, że jesteś jakimś rodzajem mojego natchnienia :) i chyba życzę sobie samej, aby w przyszłości robić takie same wrażenie na ludziach jakie ty wywierasz na mnie.
    Dobra, koniec tego dobrego ... chciałam jeszcze napisać, że szalik szałowo dopełnia całość!

    Pozdrawiam serdecznie!

    ps. w końcu się przełamałam i sama też założyłam bloga, więc od razu porywam Cię do obserwowanych :)
    ps2. dziękuję za wszystko!!

    OdpowiedzUsuń
  9. A moja siostra zawsze mówi, że do moich rudych włosów nie pasują melanżowe czerwienie, żółcie i pomarańcze, a tu proszę! Też upolowałam coś podobnego w sh i zamierzam nosić, jak tylko przejdzie mi boom na kołnierz, który trzyma mnie już rok :D
    Jesteś śliczna przyznaję.

    OdpowiedzUsuń
  10. dzięki, na pewno wypróbuję :D ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się bo jest niekonwencjonalnie, coś się dzieje i nie jest to ponury zestaw jakich pełno na naszych ulicach! Nie dopatrzyłam się dokładnie czy na nogach masz węża czy koronkę (chyba to pierwsze). Zastanawiam się nad zakupem w taki deseń haremek w Zarze. I już wyobrażam sobie miliony spojrzeń na ulicy jakbym w nich wyszła i wyglądała co najmniej jak wariatka. Ale trudno:) Podsumowując ciekawie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  12. ale Ty masz piekne oczyska rudzielcu:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo się cieszę, że odpisałaś [tak to jest zdecydowanie ten moment, w którym śmieję się do monitora, a moja mama uważa mnie za wariatkę :)]. Jeśli możesz to "podrzuć" mi tego bloga fryzjerskiego, byłabym na prawdę wdzięczna! :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. do twarzy Ci w takich mocnych akcentach kolorystycznych :)

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)