17 stycznia 2011

mam ja wiosnę!

Pogoda myli mi szyki. Nie wiem, czy to sesja zimowa, czy już może letnia. Czytam, piszę, piszę, czytam co chwilę zerkając za okno. Czuję wiosnę i chwytam ją w ręce, marząc, żeby już została.
Jest mi kolorowo. A nauki dużo za dużo. Moje studia oduczyły mnie myślenia.



Moja kurtka ma kożuszek i nie straszne jej nawet niskie temperatury!














sweterek, bluzka: sh (1zł, 4zł), spodnie: Cropp (49zł), naszyjnik: Orient Express (8zł), kolczyki: Allegro, chusta: od Babci, kurtka: Allegro


Tekila, nawet jakby bardzo chciała, nie mogłaby zostać szafiarką. Nie, nie chodzi wcale o to, że nie nosi ubrań! Ona nie cierpi pozować do zdjęć.


I czasem myśli, że jest amstaffem, dlatego przyjmuje pozycję bojową. Albo za bardzo wzięła sobie do serca słowa pani, która zapytała się, czy to buldog amerykański.

16 komentarzy:

  1. Kolorowo!!! Też chcę już wiosnę na stałe, to moja ulubiona pora roku...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe kolczyki :D No niestety zapowiadają powrót zimy. Ech.

    OdpowiedzUsuń
  3. Swoim strojem widzę też wiosne przywołujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ u Ciebie kolorowo i optymistycznie!!!!
    ja bym z chęcią wróciła do tych sesyjnych rozterek i zawrotów głowy ;) jak się ma studia dawno za sobą, to jakoś człowiek inaczej na to wszystko zaczyna patrzeć...

    OdpowiedzUsuń
  5. swietne spodnie i super sweterek,fajny,wesoły zestaw ;)

    zapraszam do siebie ;)

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. masz bardzo uroczą buźkę, przez co wydajesz się być szalenie sympatyczną osobą, mam nadzieję, że dane mi będzie kiedyś się o tym przekonać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. trata z brokułami? brzmi przepysznie, musisz dać przepis:)
    Fajnie i kolorowo tu u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hello , you are already on "LOOK 10", if you are interested, please check and do some comment.

    http://look10.blogspot.com/2011/01/kolorowe-nastroje-h.html

    You can also ask to be removed from LOOK 10.
    Pick your prize, saying AWARD, if you want. It’s for your blog.

    http://lh4.ggpht.com/_YJkdNi7eyns/TTVw9e5BXMI/AAAAAAAAUSI/UJCcZunwtaQ/1173_award.gif

    Greetings
    Vicen.

    OdpowiedzUsuń
  9. Thanks friend, for linking to my blog.
    Greetings from Spain.

    OdpowiedzUsuń
  10. oglądałam ostatnio gdzieś w necie te kolczyki, cudne są:)

    OdpowiedzUsuń
  11. tęsknisz za swoimi ?:) jeśli tak to zawsze można przecież doczepić :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak kolorowo. Jejciu chcę już wiosnę...
    A tutaj tak na luzie,dużo kolorów,wygodnie,czyli tak jak lubię. Podooba mi się bardzo,bardzo. ;)) I ten kwiatek we włosach też! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. pozytywnie! :)

    uroczy piesek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fotograf miał stanik czarny wyciąć w ps ale za pomniał , a że modelka była młoda to nie chcieliśmy jej jeszcze bardziej rozbierać ^^a co do włosów to moja rada jest taka ,żebyś się trochę przemęczyła i pozwoliła tym włosom na baczkom odrosnąć , masz dosyć szeroką twarz w tym rejonie i dłuższe włosy w okolicy baczków optycznie by Ci ją zwęziły ale jeśli czujesz potrzebę do cięcia , to najważniejsze jest żebyś Ty dobrze się czuła w swojej fryzurze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolczyki są szałowe! Też się powoli przekonuję do takich odcieni zieleni :). Rudym dobrze robią :).
    Potwierdzam, że za sympatyczną buźką idzie również bardzo sympatyczna osóbka :)).

    OdpowiedzUsuń
  16. love your earrings:)

    http://inablondeworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)