10 stycznia 2011

Warszafka płonie

Mam swoją maxi. Warszawa mnie nie zawiodła. Cztery dni tam spędzone nieźle mnie zmęczyły, a tu trzeba się wziąć w garść i stawić czoło kolejnej sesji, która pojawiła się niczym błyskawica, wyrosła jak niewidoczny mur. No, się zdziwiłam, że to już! Jestem w trakcie tworzenia wszelkich tekstów dziennikarskich na wczoraj. Narazie jestem w trakcie felietonu, co wciągnęło mnie okrutnie. A tu jeszcze reportaż i inne badziewia, do których nie mam głowy.

Bo moja głowa piła wykwintne drinki przygotywywane przez profesjonalnego barmana i nie może o nich zapomnieć. Tymbardziej, że mój mozg ściska opaska. Moja ulubiona, również warszawska zdobycz. A co tam, szarpnęłam się.


Jednym z must have Warszawy jest zdecydowanie Muzeum powstania Warszawskiego. Świetne przeżycie. Na pewno jeszcze tam wrócę, bo godzina to zdecydowanie za mało.




No to lecim z tymi szafiarskimi fotami!
















opaska: H&M (9,90zł), legginsy: Allegro (13zł), bluzka: H&M (10zł), sweter: sh, kolczyki: H&M (6,90zł), buty: CCC (99zł), komin: MatkozCórką, torba: Targ Żydowski
Znów spasowałam. Poddałam się po wielu próbach. Imageshack ssie i nie chce ładować zdjęć. Albo blogger ssie. Albo moje obrabianie zdjęć ssie, bo powiększa rozmiar zdjęć do monstrualnych wartości, nie do udźwignięcia przez bloggera. czyli jednak blogger ssie.


Nowe Bemowo to zdecydowanie koniec warszawskiego świata! Dostanie się do centrum to istna podróż.

11 komentarzy:

  1. Kolejna wasza wyprawa to - > tomaszów lubelski :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ja wciąż mam na liście odwiedzenie muzeum, ale tak to jest jak się ma je blisko to nagle wszędzie tak daleko i nie po drodze :) a dobrze, że machnęłaś się na opaskę, bo świetnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cherrycolla- zdecydowanie! na wiosnę się wpraszamy! I to najlepiej wtedy, kiedy będziesz miała towar po 1zł=D

    OdpowiedzUsuń
  4. opaska gud staf, a jaka maxi? pokaż koniecznie!
    (ja też ostatnio jedną kupiłam, może tym razem nie mamy takich samych:D)

    OdpowiedzUsuń
  5. No ciekawa jestem tej maxi... Pochwal się :D Heh, warszafka... Codziennie tłukę się do pracy, chociaż i tak nie mam ciężko, ale jak już nawet metro się spóźnia, to człowiekowi opadają łapki :P A tak poza tym, to masz świetny płaszczyk.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurde, jaki Ty masz zaraźliwy uśmiech :D

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie Ci w tych włosach i kolorze! ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. ta opaska świetnie wygląda na twojej czuprynie!

    OdpowiedzUsuń
  9. żądam abyś pokazała Maxi. :> Podobają mi się tak noszone opaski, ale moja głowa jest za to za kańciasta


    ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. Aloha :-)
    Po 1 . GENIALNE WŁOSY !! cud miód majonez.
    Po 2. zazdroszcze wyprawy do Wa-wy. Chciałabym tak czasem 'wsiąść do pociągu... byleee jakiego''

    OdpowiedzUsuń
  11. Eeee bez przesady, mieszkam na Nowym Bemowie, 15min autobusem i 10 minut metrem i centrum, przy braku korków 25min autobusem i już. Chyba nie byłaś na Starym bemowie lub na Targówku ;)

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)