10 lutego 2011

nowe owłosienie i saaanki!

Bielsko jest fajnie. Powiedziałabym nawet, że bardzo fajne. Bo tu jest najlepsza fryzjerka, najlepsza pizza, najlepsze piwko i można najlepiej odpocząć między sesją właściwą, a poprawkową;)

No i w Bielsku są najlepsze wyprzedaże! Oszalałam widząc wszystkie najfajniejsze rzeczy, które w Krakowie dawno się skończyły w cenach niskich, małych i skromnych. Tak oto stałam się właścicielką swetra grubego, zapinanego i ługiego, jakiego szukałam zimę całą. Oczywiście Ania sknera i biedak nie pozwoli sobie na sweter za 170zł, ale 39,90 już tak nie przeraża, a wręcz cieszy. A do tego spódnice po 9,90, spodnie za 39,90zł. Żyć nie umierać, a kupować!

A jak się Wam podoba mój niu herkat?








sweter: Bershka (39,90zł), bluzka: sh (4zł), spodenki: C&A, rajtki: Auchan, zakolanówki: ReServed (9,99zł), pierścionek: h&m, kolczyki: Allegro, buty: CCC, naszyjnik: Shiva
Niby wiosna, ale Luty zobowiązuje, a że Bielsko to góry, trzeba było zjechać sobie na saneczkach! Mega wypas! Dziecinna strona jestestwa Ani została zaspokojona!














23 komentarze:

  1. Bardzo fajny sweter, szkoda tylko, że tego sklepu nie ma u nie w mieście jak na razie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale czad! :D tez o czymś takim myślałam, ale mam za mało włosów :(

    OdpowiedzUsuń
  3. oł jee Bielsko rox! :D
    Ale sklepy to mamy marne :/
    fajne włoski :))

    lightseelie

    OdpowiedzUsuń
  4. ŻuŻu świetne włosy!
    mega Ci pasują. : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale masz cudowne włosy :)
    Super wyglądasz.
    I świetny blog.
    Jeśli lubisz czytać opowiadania zapraszam do siebie.
    Pozdrawiam !

    Ps. Jestem tu nowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odnoszę wrażenie, że taka "zadziorna" fryzurka bardzo do Ciebie pasuje. Iza

    OdpowiedzUsuń
  7. fryzura super:)
    i absolutnie nic na razie nie kupuję, poszukiwania prowadzę takie bardziej "riserczowe":) nie złamię się- mowy nie ma!:D
    a moja rodzina jest z Żywca, uwielbiam tamte strony:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Herkat prześwietny! :) bardzo podobają mi się turkusowe elementy w połączeniu z rudościami,super
    pozdrowienia -Tulipanna

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny kolor włosów! Wspaniale wyglądasz zresztą! Zapraszam http://xxstreetfashionxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Do twarzy Ci w tej fryzurce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo nam się podoba. :)
    Zdjęcia wysłane na maila, mam nadzieję, że dostałaś.

    OdpowiedzUsuń
  12. O wow!!!Piękna jesteś.UROKLIWIE :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Twoją nową fryzurę! Teściowa się spisała. A Bielsko jest fajne:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. fryzura grejt :) a rajstopy takie wiosenne! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie! Można wiedzieć jaką farbą farbujesz włosy?

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie no taka teściowa to skarb:D z resztą już Ci to mówiłam:D i co ja tu normalnie widzę:D mamy takie same podkolanówko - zakolanówki:D świetne są i cieplutkie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Krótkie włosy górą!!!!!
    Nie rozpisuję się, bo cichaczem jestem na nie legalu na komputerze [szlaban], ale napomknę, że też bardzo lubię Bielsko. Zakochałam się w tym mieście, bo mam tam wielu znajomych, ale na zakupach jeszcze tam nie byłam :) no cóż ... jednak Sfera jest kusząca :)

    Pozdrawiam cieplutko!

    ps. na prawdę ładnie Ci w tej fryzurce, ostatnio widziałam coś podobnego u którejś z gwiazd w każdym razie bardzo mi się spodobało :)

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)