14 lutego 2011

z braku laku

Co się robi, kiedy się nie wie co robić? Dodaje się nową notkę! Mogłaby mieć ona tytuł: "Jak wyglądałam na spotkaniu szafiarskim", czy też "Pan Twardowski spadł z Księżyca", albo po prostu "Dupozwisy to nienajlepszy pomysł dla mego tyłka", ewentualnie "rany boskie! egzaminy!", czy też "Family Guy obejrzany, Walenty chrapie- nie ma co robić"
Każdy z podanych wyżej tutyłów pasowałby idealnie!

A dupozwisy od zawsze były moim ulubionym typem spodni. Lubię luz. Zresztą to moja zmora- podświadomie zawsze kupuję za duże spodnie, które w trakcie chodzenia jeszcze bardziej się rozciągają i mam worki. Walczę z tym, acz nieumiejętnie. Dobrze, że nie widzieliście mnie za czasów chodzenia w męskich spodniach i męskich butach sportowych. Kiedyś mało było we mnie kobietki, oj mało. Te oto sztruksowe, wygodne i milutkie w dotyku są oczywiście kolejnym bielskim łupem=)




Ej, no dobra- nie jestem stara, ale kiedy mówię, że ten podkoszulek pamięta czasy mojego liceum dziwnie mi się robi...No ale tak...Pebbles ma prawie pięć lat, a nic się nie zmieniła=)



Czasem nie warto prosić Mężczyzny o naprawienie czegoś, bo jeszcze bardziej zepsuje, motywując to tym, że 'takiej sowy przecież nikt nie ma'



Ale czasem warto zaglądać do wiejskich ciucharni umiejscowionych w garażu, bo można tam znaleźć np. taką oto torebkę ze 5zł. Nawet nie wiem, czy już tu była, ale kocham ją, choć czasem zdradza mnie z mą rodzoną Matką.

kurtka: INNA (39, 90zł), spodnie: Zara (39,90zł), t-shirt: Zara, buty: Deichmann, komin: hendmejd, torebka: sh (5zł), głowa sowy: Allegro

Pan Twardowski spadł z Księżyca, ot co!



20 komentarzy:

  1. masz niepowtarzalny styl <3

    OdpowiedzUsuń
  2. torebka nie z tej ziemi ; p

    droppstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię Twoją 'sowę-inwalidkę' :D Jest urocza i wyjątkowa!!!

    a tak BTW to z Moim też tak jest... :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja Ci tę torebkę kiedyś podwędzę, zobaczysz;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy bym nie pomyślała, że dorwałaś tą torebkę w SH! ;o

    OdpowiedzUsuń
  6. po pierwsze fantastycznie wyglądasz w tej fryzurce :) po drugie zestaw bardzo mi się podoba, świetna kolorystyka i po trzecie wspaniała torba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz jak zawsze zachwycająco :) Jeszcze nie miałam okazji skomplementować Twojej świetnej fryzury! Ech, samotnie będę zatem zapuszczać kudły ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. też lubię dupozwisy a Kuba ma rację- takiej sowy nikt nie ma:)

    OdpowiedzUsuń
  9. torebka!

    jaka fryzurka, jaki kolorek, jak ja dawno tu nie zaglądałam - oj zmieni się to na pewno ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. mój brat który siedzi tutaj koło mnie zapytałsię mnie czy to moje zdjęcia :P swietnie wyglądasz, i ja etz lubie dupozwisy :D buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja swoje dupozwisy ostatnio podarłam ;((

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)