3 marca 2011

I wanna be... pin-up girl!

Jakiś czas temu postanowiłam wziąć los w swe dwie lewe ręce i brać udział we wszelkich konkursach, jakie się przypałętają;) Będę tak robić tak długo, aż coś uda mi się wygrać, a tymczasem mam z tego wielką frajdę. Tym razem padło na konkurs: Siemens Fresh Look i edycję: Zawsze chciałam być jak...

Ja zawsze chciałam być kobietą. Kobietą z krwi i kości, znającą swe zalety, przebojową i pewną siebie. Jak już pisałam, w tym temacie inspiracją dla mnie są pin-upowe kobiety, ich kuse stroje opinające bujne kształty. Dlatego też niewiele myśląc do konkursu wybrałam zestaw nimi właśnie inspirowany, który już zresztą 'zaistniał' TU.

Jeżeli zatem wzruszyła Was moja historia, bądź też chcecie mi pomóc, czy też mnie lubicie, albo po prostu podoba się Wam ten zestaw, możecie na mnie głosować (dzień w dzień=P).

A głosy oddawać możecie :

Ja i ma seksowna pin-upowa towarzyszka z góry dziękujemy=)

7 komentarzy:

  1. Postaram się głosować codziennie :))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam mojemu mężowi wszystkie wersje tych T-shirtów i nigdy mi nie przyszło do głowy, żebym sama je zaczęła nosić. Tylko patrz, jak ja się zacznę bezczelnie w nich fotografować :D
    Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzka z pin-up wymiata :)

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)