14 marca 2011

Malinowa Marynara

Cudny jest czas, kiedy początek Wiosny wpada w nasz świat z impetem sprawiając radość i zadowolenie. W koncu można wpuścić do pokoju świeże powietrze, umyć balkon i cieszyć się życiem na zewnątrz bez obaw o odmrożenia.
Sama myśl o tym, że ubierać można się tak, jak poniżej sprawia, że wariuję!
Nadchodzi cudny czas!

A teraz krótkie historie szafiarskie, z których dowiecie się, że buty warto reklamować, niechciane rzeczy stają się chciane i nie warto kupować za mało butów.

Buty w Deichmannie warto kupować, bo buty te są mało trwałe i to ich największy atut=) Jeśli zaglądaliście tu wcześniej wiecie, że miałam takie oto buty, w których byłam zakochana. Moja miłość prysła jednak, kiedy ich wierzchnia powłoka(?) zaczęła odchodzić. Pożegnałam się z nimi szybciutko i zaniosłam do reklamacji. Jakie wielkie było moje zdziwienie, kiedy pani obejrzawszy buty, rzuciła je w kąt i powiedziała: - Proszę sobie wybrać jakieś inne buty. Bez dwutygodniowego czekania na decyzję i innych pierdół. I tak oto pozbyłam się butów zimowych, a zyskałam buty na wiosnę, torebkę (którą kilka dni wcześniej chciałam kupić) i jeszcze oddali mi 11złotych. No nic tylko reklamować! Koniec końców jednak okazało się, że nowe bucisze są za małe i że ze skurczonymi palcami nie da się chodzić cały dzień. Daję im jeszcze jedną szansę, jeśli się nie poprawią trafią na nogi mej siostry.

To jeszcze nie koniec, jeszcze musicie poznać historię mej marynarki, która kosztowała 1zł, ale przekonać się do niej nie mogłam i wsadziłam ją do walizy z rzeczami do oddania. Przypomniałam sobie o niej kilka dni temu i przeprosiłam ją ładnie, obiecując jej swą przyjaźń. Jak myślicie? Stworzyłyśmy zgrany duet?








marynarka, bluzka, chusta: sh (1zł, 4zł, 2zł), spodnie: INNA (39,90zł), buty: Deichmann (39,90zł), okulary: Rossman




20 komentarzy:

  1. Świetny kolor marynarki...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna marynarka,lepiej leży bez zapinania jej an guzik :D i niezła historia z butami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie oddawaj jej! a historia butów ciekawa :D ciekawe czy w CCC też tak jest. Może sprawdzę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam, jak jest tak kolorowo u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdy marynarka jest zapięta to nieciekawie w niej wyglądasz. Zresztą dzisiejszy Twój zestaw jakoś do mnie nie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna marynara!Fajne radosne kolory :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. cudnie ale zmieniłabym buty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam czerwone marynarki, sama mam jedną i wielbię ją nad życie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. aaaa jaka sliczna marynarka :) zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oglądałam ostatnio te baleriny w chorwackiej deichmanowej ulotce i zastanawiałam się czy u nas też będą:D super są:)

    OdpowiedzUsuń
  11. też kiedyś reklamowałam buty u nich i też byłam zaskoczona jak gładko wszystko przebiegło :) ogromnie podoba mi się kolor Twojej marynarki... & wiosno! wracaj!

    OdpowiedzUsuń
  12. suuper marynarka!! rewelacyjny kolorek

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne połączenie kolorów i piękna marynareczka, nie powiem. : )

    haha, no tak, reklamacja butów w Deichmanie to normalna, moja znajoma co średnio miesiąc ma nowe buty, bo zachowuje paragony z zakupu. ; )

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialnie połączyłaś kolory!

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowny zestaw, nie oddawaj marynarki, a z butami się nie poddawaj, bo są świetne:D

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)