1 marca 2011

na jedno kopyto.

Na jedno kopyto, bo nowe buty na to kopyto. Bo wciąż to samo: kolory, ubrania, dodatki. Nuuuuda! A i przesilenie wiosenne (!) ma też wpływ na to, że nic mi się nie chce, a miejscem mym kawałek miękkiego metrażu z kocem. Robię wszystko, co się da, aby robić jak najmniej, a i z tego staram się wyłapać tylko najważniejsze rzeczy, z których i tak rezygnuję. Tak oto drugi raz trzeba przedłużyć sesję, bo ten tydzień, to nie jest dobry tydzień na łapanie profesorstwa.
Zakupowo zaś się rozwijam. Wczoraj obłowiłam się ciuchowo (i znalazłam nową ciucharnię- miłość od pierwszego wejścia!), dzisiaj przyszły do mnie buty, a jutro odbiorę swe gigantyczne zamówienie z Avonu. Nie mówiąc już o pachnidłach i smarowidłach zamówionych na Allegro- tu już potrzebna będzie osobna notka. Jak dobrze, że Luty był taki krótki i nowe zasoby się na koncie znalazły.

A tymczasem zdjęcia z dziś. Uwielbiam grzebać w szafie Mamy, bo można znaleźć tam np. taki oto przemiły sweterek w kolorze cudnym.







sweter: szafa Mamy, buty: Cropp (49zł), chusta: Cubus, buty: czasnabuty.pl (29,90zł), kolczyki: Allegro

A oto buty. Jedna z dwóch par, jakie zamówiłam TUTAJ. Bardzo bałam się jakości tych buciszy, bo 29,90zł nie nastraja pozytywnie. Jednak jestem pozytywnie zaskoczona. Buty są naprawdę cudne! Piękne i wygodne. Drugie, baleriny, mam nadzieję rozchodzić do wiosny, bo zawsze mam problem z tego typu obuwiem.







14 komentarzy:

  1. Sweterek Ci bardzo pasuje kolorystycznie, ale chyba zakochałam się w tej kurtce :D

    Niestety nie wiem co to uganianie się za profesorami [na razie], ale dreszcz mnie przechodzi za każdym razem jak sobie pomyślę o tym w przyszłości.

    OdpowiedzUsuń
  2. O rety, zakochałam się w butach! Czy mogę wiedzieć, jak je oceniasz rozmiarowo? Ja noszę zwykle coś pomiędzy 37 a 38, ale wiadomo, co sklep to numeracja. :]
    Oxfordki w kolorze camel, omg. ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. gdzie ten ciucholand? Ja polecam obok siebie czyli na Limanowskiego, w pn i sr mozna super rzeczy wygrzebac :)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie w tomaszowskim sklepie były te byuty!! na przecenie za 29,90 ale ale ale zostałysame 37 rozmiary ;p

    cudownie wyglądasz!!:*

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe tu butki:D mnie zachwycił kapelusz - mam podobny :D ja lubiłam szperać w szafie siostry ale odkąd się wyprowadziła to nie mam takiej możliwości ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz :) Gratuluję udanego zakupu w tak miłej cenie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. O! Jak Ci ładnie w tym kapelusiku! Tę fioletową chustę bym Ci z chęcią ukradła ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. U Ciebie nic nie jest nudne :) A buty są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwsze zdjęcie jest cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak ja lubię jak Rudzielce ubierają się w zielony kolor, jest stworzony właśnie do tych włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastycznie wyglada ta kratka na kapeluszu z wzorem na plaszczu! I buty cudowne:-)

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)