24 marca 2011

portretowo to i owo

Daję znać, że żyję. Ostatnio nawet tak aktywnie, że choróbsko musiało mnie zwolnić. Jestem w szoku, bo nagle okazało się, że akupunkturę można mieć za darmo- wystarczy dzień cały latać po mieście bez kurteczki, bo po co? Przecież wiosna jest! Ciocia Ania ostrzega- nie latajcie bez kurteczki, bo Wam się mózg wyłączy (dowodem tego jest klecenie tej notki od dwóch dni).

Właśnie moja maszyna szukająca chodzi po domu, szukając wszelkich możliwych funduszy, za które spełni moje największe marzenie- kupi mi pizzę XXL! Kocham tę maszynę i już mi się śmiać chce, kiedy wyobrażę sobie minę pizzermana, który dostaje garść 10-groszówek. Swoją drogą ciekawe jest, jaka fortuna może zalegać na dnie damskich torebek! Polecam przeszukać wnętrze swoich- przydatne szczególnie pod koniec miesiąca;)


Kilka zdjęć z wczoraj. To one są "sprawcami" mego powolnego umierania w dniu dzisiejszym- chyba mam w sobie trochę z mężczyzny, przeżywam każde kichnięcie jak Apokalipsę!


















"Ej, dobra ja tu nie powinnam stać. Widzę na dachu gołębia wystawiającego swój tyłek!"

spodnie: INNA (39,90zł), buty: czasnabuty.pl, komin: MatkozCórką, sweter: Bershka, t-shirt: House, naszyjnik: House, kolczyki: Allegro, torebka: Deichmann
Wszystkie zdjęcia są autorstwa mej koleżanki, Judyty, która nie posiada niestety swojego internetowego albumiku, więc Jej nie zalinkuję;)

Znów próbuję swoich sił w konkursie Siemens Fresh Look. Jeśli podoba Wam się moja kolorowa stylizacja- proszę o głosy=)

20 komentarzy:

  1. świetna panterka na dwóch pierwszych zdjęciach ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia cud , miód , malina :* ja właśnie opyliłąm swoją pizze a Radek zjadł nieco lżejsze jadło meksykańskie ;P świetne swetrzysko, świetnie wyglądasz!! :* i dziękuje ci za te zdjęcia krk które znam, aż mi się chce tam wrócic :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny szalik na pierwszych fotkach! Uwielbiam Twoje truskawkowe kolczyki, spodnie i buty, mrr :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie Ci w takich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetną masz urodę. Kojarzysz mi się z główną bohaterką filmu HARD CANDY.
    Pozdrawiam,
    C.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna panterka ! Bardzo wiosennie i miło!

    Zapraszam do siebie margaret-j

    OdpowiedzUsuń
  7. drugie zdjęcie jest magiczne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. sweter jest świetny. ślicznie ci w tych włosach

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo podoba mi się to zestawienie:)
    włosy i buty najbardziej chyba:P

    OdpowiedzUsuń
  10. panterka bardzo pasuje do Twojego koloru włosów :]

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem raczej cichym obserwatorem...ale tym razem się odezwę ;)Proponuję wysłać drugie zdjęcie na jakiś konkurs, bo jest naprawdę dobre. Rozmycie i ostrość, a to wszystko właściwie w pierwszym planie, no i modelka z niezwykle urokliwym grymasem ;).
    pozdrawiam
    monika

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziewczyny, ślicznie Wam dziękuję za Wasze miłe komentarze=) niezwykle cieszą one me serducho=)

    Anonimowa Moniko- bardzo cenię Twój komentarz, cieszę się, że zostawiłaś wpis=) a sugestie co do konkursu przekażę autorce zdjęcia.

    Cherrycolla- przyjeżdżaj do nas jak najszybciej! Mam nadzieję, że Twoje plany krakowskie wypalą=*

    Panterka, zapomniałam wspomnieć, to własność Pani Fotograf (H&M)- chyba będę musiała poszukać podobnej, bo jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Szal w panterkę jest boski:)
    Również sweter niżej jest genialny.Pozdrawiamy i zapraszamy do Nas:)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zdjęcia, takie słoneczne i pogodne! bardzo fajne spodnie o bardzo fajnej cenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny sweter :)
    Wracaj szybko do zdrowia :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. ładnie Ci w tych włosach,ciekawy blog.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Proszę mi tu nie chorować i nadrabiać posty ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kieszenie torebek to dobry patent. Ja polecam też stare kurtki. Super buty ;)

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)