7 marca 2011

wiosna pełną parą!

Jakoś tak wyszło, że co roku akurat w okresie przedwiosennym mam szansę na złapanie kilku zdjęć robionych przez profesjonalistów=) tym razem padło na fotografa robiącego zdjęcia na nowopowstały portal modowy. Miało być wiosennie, jest wiosennie=) Zrobiłam co w mojej mocy, aby utopić się w kolorach;) Mam nadzieję, że jakoś mi to wyszło. A tymczasem zapowiada mi się owocny w zdjęcia okres, gdyż znalazłam mą fotograficzną bratnią duszę;)

Buciki sprawiają się znakomicie! Jak kapcie, koniecznie muszę mieć też czarną wersję=)
Spódnica, to łup z mojej nowej ulubionej ciucharni. Szkoda, że nie widać jej w całości. Jest piękna!
No i jak widać zaczęłam zbierać charmsy. Idealna alternatywa dla takich chomików, jak ja.








sweterek, spódnica, bluzka: sh, buty: czasnabuty.pl (29,90zł), opaska: pożyczona



Nadal mozecie na mnie głosować w konkursie Siemens Freshlook: KLIK!

25 komentarzy:

  1. Ależ pięknie, soczyście i neonowo! Teraz to wiosna już nie ma wyboru - musi przyjść! :P

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki Tobie czuć wiosnę!

    ps. zapraszam na wyprzedaż na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tego wszystkiego najcudowniejsze są rajtki w tym wspaniałym malinowym kolorze! *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ kolorowo:)

    http://pocahontas-marta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie! wyglądasz tak pozytywnie, że wręcz nie można oderwać wzroku od tych zdjęć! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Taaaa rajtki wymiatają :) A spódnica mega, wyobrażama sobie jak wygląda w całej okazałości. też bym taką chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Och , jak zawsze wyglądasz uroczo.
    Utonęłaś w tych kolorach i nie rozstawaj się z nimi, aż zapachniało mi prawdziwą wiosną.

    OdpowiedzUsuń
  8. o widzę, że masz jakąś śliczną spódnicę:)
    czekam aż pojawi sie w pełnej krasie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fakt, szkoda,że spódniczki nie widać...
    Fantastyczny kolor rajstop i kolorystyka rzeczywiście wiosenna i radosna :))

    OdpowiedzUsuń
  10. zazdroszcze ci tej wiosny!!! u nas zimno;/ snieg nie stopniał do konca i wogole jest okropnie i ubieram się non stop w czarny płaszcz ;[

    cudnie wyglądasz!!!:*

    OdpowiedzUsuń
  11. ha! ja też zaczęłam zbierać charmsy:D

    OdpowiedzUsuń
  12. jesteś obłędnie niewąsko nieprzyzwoita! Obejrzałam sobie znowu naście Twoich postów, powaliłaś mnie kolorystyką. I zaryzykowałabym stwierdzenie, że przypominasz mi mnie samą. Ach!

    OdpowiedzUsuń
  13. rajstopy boskie, ale najbardziej podoba mi się to zderzenie kolorów z pomarańczowymi skarpetkami :)
    mój blog - tattwa

    OdpowiedzUsuń
  14. te buty czarne były w sklepie naprzeciwko szpitala na ul.śląskiej po 19,90zł, zobacz sobie, może jeszcze są :d

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne kolczyki w kolorze kanarkowym :) Wiosna, wiosna, wiosna!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. ahh, wygladasz rewelacyjnie!
    moze sie poobserwujemy?? ;D
    pozdrawiam <3 ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. rajstopy słodkie ; D
    zapraszam do mnie !:*

    OdpowiedzUsuń
  18. ten słodki look trafia w moje gusta! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)