7 kwietnia 2011

zaklinam kolorami

Tak sobie dziś rano pomyślałam, że jak wyciągnę z szafy ubrania w różnych kolorach, to przestanie wiać i padać. Wprawdzie troszkę się przeliczyłam, ale o niebo lepiej było mi przetrwać ten nudny, dłużący się dzień, kiedy miałam na sobię limonkę, śliwkę i niedojrzałe liczi. Ten owocowy mix zdecydowanie poprawił mi humor, który ostatnio nie jest najlepszy. Jednak jak wiadomo: w życiu tendencja spadkowa staje się zwyżkową i na to czekam. A problemy sa po to, aby je rozwiązywać;)




bluzka: sh (4zł), spódnica: swap, buty: czasnabuty.pl (29zł), sówka: Terranova (1,90zł), komin: handmade

18 komentarzy:

  1. Ale Ty radośnie wyglądasz:) cudnie:) noo dziś wiało, padało, grzało i generlanie ta pogoda sama nie wiedziała czego chce;/ ale nie martw się Kochana, po niedzieli i rower i fociunie jak ta lala będą:D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna czuprynka. :)

    buziak!

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam twoje zdjęcia. gdzie dorwałaś takie klimatyczne podwórko?
    pozdrawiam,Iw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz cudnie! uwielbiam takie kolory :). szkoda, że na polskich ulicach widuję ostatnio tylko czarny, biały, szary i beż, ewentualnie jakieś ciemne granaty i khaki. smutno jest.
    p.s.ponawiam pytanie o tusz do rzęs :).

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo bardzo pozytywnie! :)
    śliczny odcień rajstop, bluzeczka!

    Pozdrawiam,
    http://rudsini.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ale masz cudne coś na szyi!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak kolorowo i wiosennie. Pięknie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowa Iw- dziękuję, przekażę fotografowi=) A podwórka nie musiałam długo szukać- znajduje się za moją kamienicą;)

    Anonimowa- pytanie o tusz? Kurczę, musiałam przeoczyć:( Jeśli pytałaś o to, jakiego używam, to jest to tusz Eveline Million Calories. Jestem z niego bardzo zadowolona, tymbardziej, że kupiłam go w Biedronce za 12zł (gratis był błyszczyk). Wcześniej używałam klasyka- Maybelline Volum Express=)

    Dziękuję Wam wszystkim za miłe słowa=))

    OdpowiedzUsuń
  9. hej, na stronie orange.pl w dziale lifestyle można zgłaszać swoje stylizacje mody codziennej, nie wiem czy to jest konkurs czy tylko robią taką galerię, przeglądałam ją przed chwilą i Ciebie nie ma. Jak to możliwe?:)Zgłaszaj się szybko szybciuchno kochana i powal je tam wszystkie na kolana.Pozdrawiam serdecznie.Monia

    OdpowiedzUsuń
  10. http://www.orange.pl/moda-uliczna.phtml, a oto i link:).Monia

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo pozytywne zdjęcia i cudne kolorki !!!!!!!! ;)

    http://beatta-beatta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. baardzo podoba mi się połączenie tych kolorków. + kocham ten komin i jego kolor i Twoją fryzurkę, jest świetna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. fryz cudowny, wyglądasz uroczo!;)

    zapraszam do siebie:
    http://thefashionreflections.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny zestaw :)
    A pogoda i u mnie taka...pada i wieje na zmianę :/

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)