19 maja 2011

jak mi cudnie...

Zostawiam Was ze zdjęciami.
Jest mi dzisiaj tak cudnie, słonecznie, lekko, miło, spokojnie...że nawet nie chciało mi się robić selekcji zdjęć.
Powiem tylko, że świetnie jest mieć rower, bo w kilka minut można znaleźć się z dala od spalin, hałasu i wejść w świat zieleni i owadów.
I cudnie jest mieć Dredzika, który robi piękne zdjęcia, choć niecierpi tego robić.




















sukienka: H&M(swap), legginsy: ReServed, naszyjnik: Allegro, pierścionki, bransoletka: Six (5zł, 5zł), kolczyki: OlgaTworzy (7zł), sandały: Deezee

22 komentarze:

  1. Pięknie wyglądzasz, nawet gdy siedzisz w pokrzywach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna fryzura:)
    i bardzo podoba mi się kolor sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. idealne zdjęcia :) fryzurka jest bardzo świeża, pasuje do tego outfitu!

    pozdrawiam
    chocarome.blogspot.com
    i zapraszam na rozdanie, które organizuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też mam ten naszyjnik:) piękne zdjęcia:) jutro u mnie też pojawi się zdjęcie z mleczem:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne zdjecia! No boskie!
    Set też cudny!:D

    OdpowiedzUsuń
  6. czuć lato wszędzie. < 3
    sukienka jest fajnaa. : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęci, a kolczyki z Elmo rządzą :D

    OdpowiedzUsuń
  8. co byś powiedziała że za miesiąc razem? :D

    OdpowiedzUsuń
  9. masz świetne włosy! :) i ładnie wyszłaś na fotkach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ha! a ja mam takie same sandały jak Ty!:D jeno mnie się sypać już zaczęły:(

    OdpowiedzUsuń
  11. umieściłam Twój blog w szafiarskiej akcji "Sunshine Award", szczegóły u mnie. ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. Piknie, wiosennie, aż czuje się z Twoich foto zapach traw:-)pozdrawiam.j

    OdpowiedzUsuń
  13. zakochałam się w tych kolczykach <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny zestaw !
    Bardzo mi się podoba.
    :-)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  15. zapragnęłam mieć Twój naszyjnik, więc wchodzę na allegro i...oto mam :))

    świetny kolor włosków ! i niesamowity plener :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne legginsy, szkoda że tak słabo wyeksponowane na zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)