3 maja 2011

pasiak

Zdecydowanie lepiej by mi było, gdyby pogoda była majowa, a nie listopadowa. Jednak z drugiej strony kalosze poszły w ruch i Dredzik nie będzie już mógł mówić po co mi te buty, skoro w nich nie chodzę. Zdecydowanie dzisiaj przekazanie jakiejkolwiek myśli nie jest łatwe, a sklejanie słów w zdania wymaga nielada zdolności intelektualnych, których nie posiadam. Dlatego też przerywam wszelkie fascynujące szafiarskie dywagacje i na koniec mogę dodać, że nowootwarta knajpka Pijalnia wódki i piwa (plac Niewiernego Tomasza w Krakowie) miażdży swym PRL-ostwem, ale piwa po 4zł mogą przyczynić się do zepsucia tzw. dnia następnego.

Tymi oto zdjęciami kończę mą szwedzką trylogię. Teraz już czas na nowości i męczenie Dredzika o zdjęcia.

Tuniko-sukienko-sweter to zdecydowanie najlepszy zakup w H&Mie, tymbardziej, że chociaż raz mogłam poczuć się eSką:) Rajstopy te same, właściwie wrzucenie ich w ostatniej chwili do torby uratowało mi życie.

Największa strata wyjazdu? Zgubiłam jeden frędzel od torebki, o ironio, w H&Mie.

[czy to w ogóle da się czytać? jeśli nie, to wybaczcie. chociaż z drugiej strony i tak będziecie komentować tylko moje włosy;)))]






tunika: H&M (30zł), buty: czasnabuty.pl, opaska: H&M, torebka H&M (swap), okulary: Biedronka (9,99zł), kolczyki: Lookah, naszyjnik: House

15 komentarzy:

  1. fajna ta opaska :D pasuje do włosów :D rajstopy - elektryzujące ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super dodatki, genialnie pasuje Ci ta opaska!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale masz piękne włosy!!

    http://www.justblackpearl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jak ładnie wyglądasz z tą opaską! :) Strasznie mi się podoba. ;)

    Pozdrawiam,

    CMOK!

    OdpowiedzUsuń
  5. ale masz świetne włosy! :) podoba mi się też tunika!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna ta tunika - świetnie kolorystycznie z rajtkami gra! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam do mojego nowego sklepu na http://ikatijewellery.pl Czekam na komentarze! Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna fryzura :)

    zapraszam do mnie:
    www.made-vogue.blogspot.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podobasz z tą opaską :)
    I okulary są super :)
    A możesz powiedzieć jaką fabrą farbujesz włosy ?:) Bo chce zrobić taki kolor dredów :D

    OdpowiedzUsuń
  10. nie wiem, co napisałaś, ale włosy fajne :)
    A teraz do rzeczy, czyli rzeczy, ktore masz na sobie też świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny kolor włosów i zazdroszcze wyjazdu, piękne zdjęcia, te i te w poprzednich notkach.

    OdpowiedzUsuń
  12. też oczywiście mam zdjęcie, w tym samym miejscu, co ty (fot.1) ach, spodobał ci się Sztokholm, co? Piękny jest

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)