16 maja 2011

pogrzybowe halucyny

Wyprzedaże są fajnie, ale jeszcze fajniejsze są wyprzedaże w mniejszych miejscowościach, gdzie wybór i przeceny są większe. Mój wybór w tym temacie padł na Bielsko, rodzinne miasto Dredzika. Tam właśnie zdobyłam taką grzybową spódniczkę, w której dziś odważyłam się pokazać światu. Wprawdzie wizja tyłka na wierzchu zniechęcała mnie do tego kroku, ale nie poddałam się, a tylnią część swojego ciała dodatkowo zabezpieczyłam czarnym sweterkiem.

Zdjęcia pod znakiem 'fast and furious'- czyli 5min przed wyjściem z domu, na szybkiego, bez spojrzenia w lustro.Może dlatego ta twarz jakaś niemoja i fryzura jakby też...

Szkoda, że buty się prześwietliły, bo są śliczne, choć niewygodne jak diabli (a na rower idealne). Szwedzki HaeM oferował takie za 12zł, to szkoda byłoby nie wziąć.

Za chwilę (jak już przestanę Was męczyć tekstem, a dopuszczę do zdjęć) zobaczycie śliczne, słodziutkie cacuszka. Są to kolczyki zrobionę przez Olgę co Tworzy- moją koleżankę, której twórczość biżuteryjną uwielbiam. Obawiam się, że niedługo zatonę w kolczykach od niej i z niecierpliwością czekam na kolejne prace.








bluzka, sweterek: sh (4zł, 4zł), spódnica: Pull&Bear (9,90zł), buty: H&M (12zł), kolczyki: Olga Tworzy (7zł), naszyjnik: House


FACEBOOK.

EDIT:

Konkurs firmy MOYA.pl dobiegł końca. Podaję osoby, które wygrały zniżki. Z wygranymi skontaktuję się mailowo, przesyłając kody zniżkowe.
Wygrały:
bajka-86@wp.pl

esbonito.ania@gmail.com

patrycja.hoffmann@gmail.com

Życzę udanych zakupów!

14 komentarzy:

  1. adorable outfit and lovely photos <3 love your head piece and skirt!!

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz genialnie ! :)

    www.made-vogue.blogspot.com
    zapraszam :) xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne te kolczyki :D A ty nawet na fast&furious wyglądasz zachwycająco!

    OdpowiedzUsuń
  4. swietny naszyjnik i spodnica ,a kolczyki przeurocze!

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz super włosy i ten kolor! Spódniczka w tym outficie podoba mi się najbardziej Zapraszam do mnie http://agnieszkowa-szafa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Udało się :D Hahah, ja tak kolekcjonuje te rabaty do Moya :D Ostatnio wygrałam -20 teraz -30 :D Dziękuję!:D

    OdpowiedzUsuń
  7. jak można zamówić takie kolczyki jak Twoje? zakochałam się w nich, są boskie! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy- wejdź na fejsbuka Olgi (link w notce) i napisz do niej wiadomość. Olga narazie Tworzy dla znajomych, ale pewnie chętnie poszerzy grono swoich klientów:) Ps. wpadaj w najbliższym czasie na mojego bloga, zobaczysz jeszcze fajniejsze:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna spódniczka :) Bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fantastyczne kolczyki z babeczkami :D dziś takie jadłam w Krakowie ;P

    pozdrawiam i dziękuję za zniżki !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny, niezobowiązujący look.

    OdpowiedzUsuń

to NIE jest miejsce na Twoją reklamę! Komentarze z linkami do aukcji itp. będą usuwane.

Za wszystkie inne komentarze serdecznie dziękuję=)